PUBG Mobile: PMGC 2022 در 22 نوامبر آغاز می شود

PUBG Mobile: PMGC 2022 در 22 نوامبر آغاز می شود

مسابقات جهانی PUBG Mobile دارای جایزه شگفت انگیز 4 میلیون دلاری است.

تنسنت روز سه‌شنبه فاش کرد که سومین دوره مسابقات قهرمانی جهانی، یعنی مسابقات PMGC 2022 ، بین 22 نوامبر تا 23 ژانویه 2023 برگزار خواهد شد. بهترین تیم‌ها در سراسر جهان برای کسب این جایزه ارزشمند و یک جایزه عظیم رقابت خواهند کرد.

امسال، Tencent و Krafton دو رویداد جهانی، PMWI (3 میلیون دلار) و PMGC (4 میلیون دلار) را با مجموع جوایز عظیم 7 میلیون دلاری ترتیب خواهند داد. PMWI 2022 یک رویداد LAN در ریاض، عربستان سعودی است که در ماه اوت برگزار می شود.

PUBG Mobile جایزه PMGC 2022 را از 6 میلیون دلار به 2 میلیون دلار در مقایسه با نسخه قبلی کاهش داده است.

تیم‌های PUBG Mobile در حال حاضر در پاییز PMPL منطقه‌ای خود برای تقویت رتبه‌بندی PMGC خود با هم رقابت می‌کنند. تیم‌های برتر به مسابقات جهانی آتی صعود خواهند کرد.


Tencent چهار اسلات را برای چین در PMGC 2022 اختصاص داده است

تنسنت اعلام کرد که در مجموع چهار تیم از چین در مسابقات قهرمانی جهانی شرکت خواهند کرد که این خبرناخوشایندی برای همه طرفداران PUBG Mobile بود. منطقه چین در سه سال گذشته بر کل صحنه ورزش های الکترونیکی PUBG Mobile تسلط داشته است. در واقع، تیم چینی Nova Esports برنده هر دو دوره قبلی PMGC شد.

The Peacekeeper Elite (PEL) یک تورنمنت معتبر Game For Peace (نسخه چینی PUBG Mobile) است که هر ساله توسط Tencent میزبانی می شود و دارای جوایز عظیم و قالب بسیار چالش برانگیزی است.

فصل تابستان PEL 2022 در حال حاضر ادامه دارد و در تاریخ 21 آگوست به پایان خواهد رسید. قهرمان این رویداد در فینال بزرگ PMGC 2022 سهم خواهد گرفت. تیم هایی که در رتبه های دوم و سوم قرار بگیرند به مرحله لیگ برتر صعود خواهند کرد. PMGC. یک اسلات باقی مانده از چین توسط یک تورنمنت مقدماتی ویژه انتخاب خواهد شد که قرار است اواخر امسال برگزار شود.

با این حال، Tencent هنوز تعداد اسلات ها و قالب مسابقات جهانی را فاش نکرده است. تیم‌های تورنمنت منطقه‌ای آن، PMPL، بسته به رتبه‌بندی و قهرمانی PMGC خود، واجد شرایط این رویداد بزرگ خواهند بود.

Rico Infinity (R8 Esports) اخیراً به اولین تیمی تبدیل شد که در رتبه‌بندی PMPL Arabia (PMPL AR بهار + پاییز) جایگاهی را در PMGC 2022 کسب کرد. فصل پاییز PMPL در حال حاضر در چندین منطقه در جریان است.

کرافتون و تنسنت روند انتخاب تیم های هندی برای مسابقات PMGC 2022 را فاش نکرده اند، اما در طی اعلام نقشه راه BGMI، مشخص شد که تیم برتر نماینده هند در مسابقات قهرمانی جهانی خواهد بود.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت