PUBG Mobile x Lamborghini

PUBG Mobile x Lamborghini

 

به نظر می رسد PUBG Mobile در شرف همکاری است زیرا توسعه دهندگان اعلام کرده اند که در طول این ماه چندین همکاری خواهند داشت. این بازی در اوایل این ماه شراکت با Warframe را فاش کرد و آنها اکنون به طرفداران در مورد همکاری با لامبورگینی اطلاع داده اند.

این عنوان قبلاً با چندین خودروساز معروف از جمله کونیگزگ، مک لارن و حتی تسلا همکاری می کرد که تجربه ای فراموش نشدنی را به ارمغان آورد. بسیاری از پوسته‌های اتومبیل از نظر بصری خیره‌کننده منتشر شد که قدردانی گسترده‌ای از طرف گیمرها را به خود جلب کرد.


هر آنچه باید در مورد همکاری PUBG Mobile x Lamborghini بدانید.

PUBG Mobile ، در رسانه‌های اجتماعی رسمی خود، تریلر همکاری خود با لامبورگینی، یک برند ایتالیایی و سازنده خودروهای اسپرت لوکس و SUV را منتشر کرد.

اگرچه سازندگان مشخص نکرده اند که این همکاری چه زمانی در بازی آغاز می شود، اما کاربران انتظار دارند همانطور که در پست ذکر شده است، به زودی شروع شود.

احتمالاً چندین پوسته خودرو را به همراه خواهد داشت. طبق اطلاعات فاش شده، سه مدل لامبورگینی مجزا برای کوپه RB، داچیا و UAZ در دسترس خواهند بود.

انتظار می‌رود که پوسته‌های ماشین زیر در یکی از رویدادها در دسترس باشند، جایی که بازیکنان باید UC را بگذرانند.

انواع لامبورگینی ها:

  •  آونتادور SVJ آبی
  •  آونتادور SVJ Verde Alceo
  •  اوروس صورتی
  •  Urus Giallo Inti
  •  استوک اورو
  •  استوک متال خاکستری

همه این پوسته‌ها همراه با Vehicle Music و Team Up Broadcast ارائه می‌شوند. بازیکنان می توانند ویدیوی بالا را مشاهده کنند تا نگاهی اجمالی به تک تک پوسته ها در بازی داشته باشند.

توسعه دهندگان به سختی طرفداران را در این زمینه ناامید کرده اند و مدام از انتظارات بازیکنان فراتر رفته اند. مشاهده این که این همکاری چگونه پیش می‌رود و گیمرها چقدر به این همکاری جدید واکنش نشان می‌دهند جالب خواهد بود.

کاربران باید صبورانه منتظر معرفی پوسته های جدید بازی باشند و فعلا می توانند از جشن ها و محتوای چهارمین سالگرد در PUBG Mobile لذت ببرند.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت