ایالت جدید برای دریافت بوگاتی (Rimac Nevera) در آپدیت بعدی…

Krafton،سازنده عنوان بتل رویال که اخیراً راه اندازی شده است(PUBG: New State)

Krafton،سازنده عنوان بتل رویال که اخیراً راه اندازی شده است(PUBG: New State) اولین همکاری خود را با سازنده سوپراسپرت اروپایی، بوگاتی ریماک، اعلام کرده است.

به عنوان بخشی از این مشارکت، عنوان بتل رویال یکی از سریع‌ترین خودروهای اسپورت جهان را دریافت خواهد کرد.
بوگاتی ریماک نورا با آپدیت بعدی بازی که قرار است اواخر این ماه عرضه شود در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.
کرافتون تایید کرده است که این خودرو را می توان در جزیره تروی پیدا کرد. آنها می توانند آن را برای یک تست رانندگی ببرند.
طبق نسخه رسمی، Rimac Neveraیک وسیله نقلیه الکتریکی است؛ که می تواند حداکثر سرعت 258 مایل در ساعت (415 کیلومتر در ساعت) را داشته باشد. همچنین 1914 اسب بخار قدرت دارد که ادعا می کند یک چهارم مایل را در کمتر از 9 ثانیه طی می کند.

علاوه بر این، این مشارکت جعبه‌ای با مضمون Nevera با زمان محدود را در فروشگاه درون بازی به ارمغان می‌آورد که شامل کارت‌های رنگی برای ماشین – آبی، خاکستری باروتی ، طلایی درخشان، منشور درخشش و قرمز آفتابی می‌شود.

برای کسانی که نمی‌دانند، PUBG: New State سال گذشته در نوامبر راه‌اندازی شد و از آن زمان تاکنون اولین همکاری برای آن است. این بازی بر اساس یک موضوع آینده نگرانه است که گیم پلی مدرن را با گرافیک دقیق ارائه می دهد.
اخیراً، Krafron همچنین از همکاری جدیدی با Sony Pictures و Spider-Man: Now Way Home برای Battlegrounds Mobile India و نسخه جهانی PUBG Mobile خبر داده است.

PUBG: New State شراکت با Rimac، سازنده هایپرکار الکتریکی و قطعات را به اشتراک گذاشته است. بازی بتل رویال از Krafton به زودی یک هایپرکار الکتریکی از Rimac دریافت خواهد کرد. طبق تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط Krafton، هایپرکار برقی آینده که برای PUBG: New State عرضه می شود به احتمال زیاد Rimac Nevera خواهد بود.

اوایل این ماه، Krafton همچنین نقشه جدیدی را برای PUBG: New State و برخی به‌روزرسانی‌های مهم برای سال 2022، به همراه برخی موارد رایگان برای جشن گرفتن سال جدید، منتشر کرد.

کرافتن از طریق یک ویدیوی تیزری که در یوتیوب به اشتراک گذاشته شد نشان داد که PUBG: New State به زودی یک وسیله نقلیه جدید دریافت خواهد کرد. Rimac Nevera در نقشه Troi در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. اما اشاره ای نکرد که بازیکنان چه زمانی می توانند ماشین را در بازی برانند. در حال حاضر، مشخصات هایپرکار موجود در بازی مشخص نیست.

Rimac Nevera دومین وسیله نقلیه از تولید کننده هایپرکار و قطعات کرواسی است. با استفاده از چهار موتور الکتریکی مستقل – یکی در هر چرخ – می تواند در عرض 1.93 ثانیه به سرعت 0-100 کیلومتر در ساعت برسد. همچنین دارای برد ادعایی 550 کیلومتر است.

اوایل این ماه، Krafton  یک نقشه جدید را با به اشتراک گذاشتن چندتصویر ارائه کرد. که با یک نگاه اجمالی از چه چیزی آمده به نظر می رسد این نقشه ترکیبی از دشت ها و تپه ها و همچنین ساختمان های مدرن و یک برج مرکزی شهر است. تاریخ انتشار نقشه هنوز تایید نشده است.

علاوه بر این، PUBG: New State نیز قرار است اولین دسته از به‌روزرسانی‌های اصلی خود را در دو ماه اول سال 2022 دریافت کند. Krafton اشاره کرد که بزرگترین اولویت‌های آن در سال 2022 «ادامه به‌روزرسانی‌ها و بهبودها» برای برآورده کردن انتظارات است.

کرافتون افزود: «ما همچنین می‌خواهیم مطمئن شویم که بهترین خدمات و تجربه بازی را به همه بازماندگان جهانی خود، صرف نظر از مکان یا دستگاه ارائه می‌کنیم».

کرافتون به عنوان بخشی از جشن های سال نو، شش مدال مرغ و سه بلیط جعبه سینه سلطنتی به بازیکنان هدیه می دهد. به گیمرها کد کوپن “HAPPYNEWSTATE” داده شده است که می تواند برای دریافت رایگان های مجازی در بازی استفاده شود. جشن های سال نو تا 10 ژانویه ساعت 11:59 شب IST معتبر است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه