PUBG: New State جشن سالگرد همراه با جوایز

PUBG: New State جشن سالگرد همراه با جوایز

PUBG: New State سالگرد خود را با جوایز جدید جشن می گیرد. جزئیات را بخوانید!

 

کرافتون جوایز جدیدی را برای بازیکنان به منظور جشن گرفتن سالگرد PUBG: New State، از زمانی که در اوایل سال گذشته در سطح جهانی راه اندازی شد، اعلام کرده است. این جشن شامل جوایز مختلف، یک رویداد ویژه مسابقه مرگ دور و غیره است. در اینجا جزئیات برای بررسی است.

جشن های صدمین روز PUBG New State

 

رویداد صدمین روز از قبل آغاز شده است و تا 25 فوریه ادامه خواهد داشت . این شامل دو رویداد دور مسابقه مرگ است، که شامل 100 بازیکن است که اگر بتوانند چالش ها را کامل کنند، شانس بردن جوایز را خواهند داشت.

اولین چالش منجر به انتخاب 50 بازیکنی می شود که می توانند بیشترین رویدادهای RDM را برنده شوند. چالش دوم همچنین 50 بازیکن را انتخاب می کند که به یک قبیله تعلق دارند و بیشترین رویدادهای Round Deathmatch را انجام می دهند. برندگان می توانند جوایزی مانند 10 مدال جوجه، 10 بلیط رویال سینه و 10000 BP برنده شوند .

این رویدادها چند شرط هم دارند. مشخص شده است که بازیکنان در صورت عضویت یا عضویت در یک قبیله در طول دوره رویداد، به طور خودکار وارد چالش دوم خواهند شد. اگر در طول دوره رویداد از قبیله خارج شوند، به طور خودکار از بازی چالش دوم محروم خواهند شد. هرگونه عمل ناعادلانه توسط بازیکنان منجر به محرومیت آنها می شود.

علاوه بر این، رویداد emotes دیگری نیز وجود دارد که تا 25 فوریه ادامه خواهد داشت.
  • بازیکنان برای ارسال یک اسکرین شات یا ویدیو از رقص شخصیت های خود با احساسات مختلف.
  • پس از ضبط، اسکرین شات یا ویدیو باید در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام یا توییتر با هشتگ های #NewState100Day و #NEWSTATEMOBILE پست شود.
  • پس از این، جزئیات باید از طریق این فرم ارسال شود.

برندگان 100 مدال جوجه خواهند گرفت و در 3 مارس اعلام خواهند شد. Krafton همچنین اعلام کرده است که یک رویداد ورود غافلگیرکننده از 18 فوریه تا 20 فوریه برگزار خواهد شد. در اخبار مرتبط، Krafton اخیراً به‌روزرسانی جدید PUBG New State را اعلام کرد که حالت 4×4 RDM، سلاح‌های جدید و موارد دیگر را معرفی کرد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت