شیلد در اپکس لجند

شیلد در اپکس لجند
در حال بارگذاری ویدئو ...

شیلد در اپکس لجند جلیقه ای است که پوشیدن آن جان بیشتری می توانید داشته باشید. شما با پوشیدن این جلیقه میتوانید مدت زمان بیشتری در نبرد ها بمانید و دمیج بیشتری به دشمنان وارد کنید. شیلد ها جزو مهم ترین آیتم های بازی هستند بنابراین باید کامل با آن ها آشنا باشید و نکات را بلد باشید تا بتوانید حرفه ای تر بازی کنید برای همین تصمیم گرفتیم در این مقاله نکات مربوط به این آیتم را برای شما توضیح دهیم.

اولین نکته در مورد شیلد در اپکس لجند وجود دارد این است که شما می توانید با دمیج وارد کردن به  دشمنان آن را قوی تر کنید. این اتفاق به این معنی است که شما با وارد کردن دمیج به هیروهای حریف مقدار بیشتری شیلد خواهید گرفت و این شیلد به طور خودکار لول آپ خواهد شد تا به شیلد قرمز برسد. شیلد قرمز قوی ترین شیلد این بازی محسوب می شود که 125 hp به جان شما اضافه خواهد کرد.

شیلد طلایی یکی دیگر از این جلیقه هاست. این جلیقه به شما اجازه میدهد که با استفاده کردن از یک شیلد سل کوچک دوبرابر به مقدار شیلد خود اضافه کنید. این به این معنی است که شما در درگیری ها به راحتی می توانید شیلد خود را پر کنید و به مبارزه بپردازید. همچنین وقتی از این شیلد استفاده می کنید ، فقط با یک شیلد سل می توانید اسلحه سنتینل را شارژ کنید. این اسلحه در حالت عادی به دو شیلد سل نیاز دارد. بعد از شارژ شدن آن بسیار قدرتمند خواهد شد اما صدای بسیار زیادی تولید خواهد کرد.

اگر شما به شیلد خیلی وابسته هستید پس بهتر است که از هیروی واتسون استفاده کنید. این لجند به شما این قابلیت را می دهد که به صورت اتوماتیک مقداری از شیلد خود را پر کنید. سرعت پر شدن این هیرو کم است اما در طول زمان بسیار کارآمد خواهد بود.

شما می توانید از اینجا درباره ی سریع تر شدن در بازی اپکس بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت