SQUID را در PUBG MOBILE بازی کنید!

SQUID را در PUBG MOBILE بازی کنید!

اکنون می توانید بازی SQUID را در PUBG MOBILE بازی کنید.

با توجه به اینکه تعداد زیادی بازی قرار است منتشر شوند، PUBG Mobile می‌خواهد در صنعت بازی همچنان پیشتاز باقی بماند. برای مقابله با آن، بازیکنان باید مطمئن شوند که محتوای تازه دارند. و باید اعتراف کرد که این موضوعبرایشان اهمیت بالایی دارد. این بازی اغلب به Battlepass، نقشه ها و همکاری های جدید اضافه می کند. بازی Battle Royale در بازی Squid Game اختراع شد. شوق بازی Squid Game فروکش نمی کند، همه درباره نمایش نتفلیکس صحبت می کنند. اخیراً در مورد معرفی Red Light و Green Light صحبت شده است، اکنون زمان آن رسیده که PUBG Mobile نیز همین کار را انجام دهد.

داستان بازی SQUID در PUBG MOBILE چگونه خواهد بود:

Red Light یا Green Light یکی از محبوب ترین بازی های Squid Game است. عروسک ترسناک و حذف بی رحمانه بازیکنان تماشاگران را به وجد می‌آورد. بازی های زیادی را دیدیم که مفاهیم مشابهی داشتند همانند Free Fire. حال PUBG Mobile این بازی را با نام React: Survival Mode معرفی کرد. ممکن است متفاوت باشد اما ایده یکسان است.

بازیکنان باید از ابتدا به خطوط انتهایی حرکت کنند. این کار واقعا آسان نیست. من از اینکه خرگوش چقدر ترسناک است تعجب نمی کنم. همانطور که در چراغ سبز، شما باید حرکت کنید. می گویند نور قرمز به شما اجازه حرکت نمی دهد. حتی اگر یک قدم بردارید،حذف خواهید شد. همچنین محدودیت زمانی برای عبور از خط پایان وجود دارد. بنابراین، شما نیز نباید کند باشید. فکر می کنم مخاطب از این حالت لذت خواهد برد. با این حال، حالت شما ارتباط زیادی با آن ندارد. شما برای زمان زیادی از آن لذت خواهید برد.

 

در ادامه بخوانید:

5 بازی برتر موبایل شبیه بازی Squid Game بر اساس نمایش محبوب نتفلیکس

به عناوین “برنده همه چیز را می برد”

جهان اکنون شامل دو نوع انسان است. اولین ها کسانی هستند که سریال نتفلیکس ” Squid Game “ را تماشا کرده اند و دسته دوم متعلق به کسانی است که آن را تماشا نکرده اند. در حالی که هیاهو همچنان در حال افزایش است و این سریال رکورد بزرگترین راه اندازی نتفلیکس را ایجاد می کند، توسعه دهندگان بازی های موبایل به تازگی کار خود را به موقع و با انتشار چندین بازی بر اساس این مجموعه محبوب تکمیل کرده اند. اگرچه ممکن است همه آنها عناوین غیر رسمی باشند، اما چند بازی موبایل هیجان انگیز با الهام از سری پرطرفدار “Squid Game” وجود داشته است. علاوه بر این، نتفلیکس ممکن است واقعاً علاقه مند به ساخت یک بازی ویدیویی واقعی بر اساس ‘ Squid Game ‘ باشد.

درباره بازی ماهی مرکب

در نمایش نتفلیکس Squid Game، در مجموع 456 نفر که در بدهی غرق شده‌اند، می‌پذیرند که شش بازی کودکانه را برای یک جایزه وسوسه‌انگیز انجام دهند، اما ریسک‌ها کشنده است. این نمایش اکنون در بیش از 80 کشور جهان در رتبه اول قرار دارد.

5 بازی برتر “بازی ماهی مرکب” الهام گرفته شده برای بازی در تلفن همراه

همه نمی خواهند نمایش را روی صفحه نمایش خود تماشا کنند. برای کسانی که می‌خواهند بازی‌های مرگبار بقا را روی موبایل خود تجربه کنند، فهرستی از پنج انتخاب برتر خود در مورد یک عنوان موبایل بر اساس سریال محبوب نتفلیکس آماده کرده‌ایم.

1. بازی ماهی مرکب سه بعدی

اولین انتخاب ما از شرکت توسعه دهنده ترکیه Click Game Studio است . آنها عنوان جدید خود Squid Game 3D را منتشر کرده اند که به بازیکنان اجازه می دهد بازی های مرگبار را روی موبایل تجربه کنند. با وجود داشتن گرافیک مناسب، بازی فاقد کنترل است.

در حال حاضر، Squid Game 3D دارای سه بازی است که عبارتند از: چراغ قرمز، چراغ سبز، پاپگی (آب نبات لانه زنبوری) و تیله ها که در 9 قسمت سریال به نمایش در می آیند. به زودی بازی های بیشتری اضافه خواهد شد. به طور کلی، صرف زمان برای آن بسیار ساده و چالش برانگیز است. توجه کن زنده باش

2. بازی ماهی مرکب – چالش بقا

این در رتبه دوم لیست ما قرار دارد. بازی Squid – Survival Challenge توسط NETMARBLE EMEA توسعه یافته است. بازی دارای مراحل کاملاً جذابی از نمایش است. از ورق زدن Ddakji (بازی سنتی کره ای) گرفته تا بازی Squid، این عنوان همه چیزهایی را دارد که یک بازیکن برای آزمایش مهارت های خود نیاز دارد. The Squid Game – Survival Challenge با انیمیشنی ساده و در عین حال رنگارنگ ارزش دانلود را دارد. از اینجا قابل دانلود است.


3. بازی ماهی مرکب – برنده یا بمیر!

بازی ماهی مرکب – برنده یا بمیر!

نام گویای همه چیز است. توسعه یافته توسط Superhero City ، بازی Squid Game – Win or Die! دو انتخاب برای بازیکنان باقی گذاشته است. یا جان خود را برای پیروزی به خطر بیندازند یا فقط بمیرند. ویل با فراهم کردن فرصت‌هایی برای زنده ماندن و تغییر مسیر زندگی‌شان با جایزه برنده، بازیکنان خود را به چالش می‌کشد. اگر غریزه بقا با قلاب یا کلاهبردار را نداشته باشند، اصلا زنده نمی مانند! اگر فردی ریسک پذیر است، باید در این عنوان بقا شیرجه بزند و سعی کند بدون کشته شدن خود برنده شود.


4. بازی ماهی مرکب – چراغ قرمز چراغ سبز

بازی ماهی مرکب

اولین بازی از سری بازی های Squid، Red Light Green Light در این بازی به نمایش گذاشته شده است. یک عروسک آوازخوان کنترل کننده بازی است. وقتی آواز می خواند و پشتش را برمی گرداند، بازیکنان می توانند به جلو حرکت کنند. اگر او بچرخد و ببیند که آیا کسی در حال حرکت است یا خیر، یک سوراخ در سینه‌اش به بازیکن تعلق می‌گیرد. به این سادگی که به نظر می رسد نیست.


5. بازی ماهی مرکب

شرکت توسعه دهنده مستقل روسی Podscriptom همین چند روز پیش این عنوان را به فروشگاه گوگل پلی آورد. بازیکنان را به چالش می کشد تا دعوت به شرکت در بازی های مرگبار را بپذیرند. «بازی ماهی مرکب» دارای نور قرمز، چراغ سبز، لانه زنبوری قندی، طناب کشی، سنگ مرمر، سنگ پله های شیشه ای، و بازی ماهی مرکب است .

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3.5 (2 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت