XSET فهرست PUBG Mobile خود را متشکل از J7، KillSwitch و.. منحل کرد.

XSET فهرست PUBG Mobile خود را متشکل از J7، KillSwitch و.. منحل کرد.

پس از پایان نیمه اول فصل PUBG Mobile Esports 2022، تیم ها و سازمان ها در حال تغییر در ساختار سازمانی خود هستند. در یک چرخش غیرمنتظره از رویدادها، XSET تصمیم گرفته است از صحنه ورزش های الکترونیکی PUBG Mobile خارج شود. این اعلامیه از طریق رسانه های اجتماعی رسمی منتشر شد، جایی که آنها پست کردند:

امروز، خروج خود را از PUBG Mobile Esports اعلام می کنیم. ما به طرز باورنکردنی به عملکرد تیممان در دو فصل گذشته تحت XSET افتخار می‌کنیم و می‌خواهیم چیزی جز بهترین حرکت رو به جلو برای آنها آرزو نکنیم.

ما فوق‌العاده به عملکرد تیممان در دو فصل گذشته تحت XSET افتخار می‌کنیم و می‌خواهیم چیزی جز بهترین حرکت رو به جلو برای آنها آرزو نکنیم.
این یک شوک بزرگ بود زیرا XSET موفق ترین تیم PUBG Mobile در چند فصل گذشته در منطقه بود. این تیم حتی مسابقات قهرمانی لیگ حرفه ای آمریکای شمالی را پشت سر هم برد (بزرگترین جایزه منطقه ای PUBGM)، یک شاهکار واقعاً باورنکردنی.

لیست تیم XSET PUBG Mobile قبل از انحلال

1. J7

2. KillSwitch

3. Jayy

4. Polo3

5. Roiidz (Coach)

 

XSET در سپتامبر 2020 با امضای یک ترکیب باتجربه وارد صحنه ورزش های الکترونیکی PUBGM شد. ترکیب فعلی در سال 2021 به این تیم ملحق شد و در عرض چند ماه قهرمان PMPL شد. آنها همچنین در فصل 2 قهرمانی PMPL Americas رتبه سوم را کسب کردند، اما در اوایل PMGC West 2021 حذف شدند .

این تیم با قهرمانی متوالی در لیگ های برتر چند ماه پیش، تاریخ ساز شد. متأسفانه آنها در فصل سوم مسابقات قهرمانی PMPL آمریکا عملکرد خوبی نداشتند و در جایگاه نهم قرار گرفتند. آنها با میانگین دوندگی در مسابقات قهرمانی تنها توانستند در 24 مسابقه خود 159 امتیاز کسب کنند.

جاناتان مورالس گالاویز، با نام مستعار J7، قبلا برای Knights و Tempo Storm بازی کرده بود. او برای شوالیه ها در لیگ جهانی: غرب 2022 بازی کرد، در حالی که در PEC 2022 به عنوان بخشی از طوفان تمپو شرکت کرد.

 

Za Uk Thang معروف به KillSwitch یکی از بهترین بازیکنان منطقه است. در واقع، او یکی از اعضای تیم برنده PMCO پاییز 2020 آمریکای شمالی، Execute Esports بود.

روییدز، سرمربی این تیم در توئیتی اعلام کرد که بازیکنان اکنون بازیکن آزاد هستند و به دنبال یک سازمان جدید هستند. بازیگر PUBGM، Hot Jukes، حمایت خود را در توییتر اعلام کرد و گفت که قطعا برای سایر تیم‌ها بی‌معنی است که این برندگان متوالی PMPL را به فهرست خود اضافه کنند.

پشت به پشت قهرمانان منطقه ای در بزرگترین بازی موبایل روی کره زمین. من احساس قوی دارم که آنها این کار را بدون هیچ کمکی انجام دادند. چه چیزی لازم است تا یک سازمان NA بالاخره از خواب بیدار شود. این فقط یک قطره بزرگ از توپ در چشمان من به نظر می رسد. بدون مغز متفکر انتخاب کنید.

Team XSET یک سازمان محبوب ورزش های الکترونیکی در آمریکای شمالی است که در سال 2020 تأسیس شد و در عناوین مختلف از جمله Valorant، Rocket League، R6 Siege و Apex Legends حضور رقابتی دارد.

دلیل خروج ناگهانی آنها از PUBGM در حال حاضر مشخص نیست، اما طرفداران امیدوارند که به زودی شاهد بازگشت آنها به صحنه باشند. در هفته های آینده، قطعاً جالب خواهد بود که ببینیم چه تیم هایی با پنج بازیکن آزاد در حال حاضر قرارداد امضا می کنند.


 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
4 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه