اشتباهات در پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

اشتباهات در بازی پیش می آید و همه ما دیده ایم که ما فایتی که به راحتی میتوانستیم برنده شویم را میبازیم. در این مقاله میخواهیم به شما نکاتی را بگوییم که با دانستن آن ها و جلوگیری از رخ دادن این اشتباهات تجربه بهتری هنگام بازی کردن تجربه کنید.

منطقه امن

یکی از مهم ترین نکات بازی این است که شما بهترین اسلحه را پیدا کنید اما این نکته را غافل نشوید که مهمترین نکته بازی قرار گرفتن در سیف زون یا همان منطقه امن است. بسیاری از بازیکنان این اشتباه را مرتکب میشوند و در جایی فرود می آیند که برای رسیدن به منطقه امن مجبورند مسافت طولانی ای را طی کنند. بهترین کار این است که یا در منطقه امن فرود بیایید یا در نزدیکی آن و بعد دنبال وسیله نقلیه بگردید تا زمان زیادی را برای طی کردن مسافت تلف نکنید.

پر نگهداشتن جان

در طول بازی ممکن است بار ها پیش بیاید که در درگیری ها شرکت کنید و زنده بمانید. به یاد داشته باشید که اولین کاری که بعد از درگیری ها باید انجام دهید این است که جان خود را کامل کنید. با این کار مطمعن میشوید که در درگیری های بعدی به خاطر کمبود جان خود نمیمیرید. ایتم های زیادی برای این کار در بازی وجود دارد به یاد داشته باشید چند تا از آن ها را حتما در کیف خود داشته باشید.

پر کردن خشاب

بارها پیش آمده که در درگیری ها رفته اید و به خاطر کم بودن تعداد تیر فایت را میبازید. همیشه به یاد داشته باشید که بعد از درگیری خشاب خود را عوض کنید. اما به این نکته دقت کنید که همیشه دور شما کسی نباشد چون در این حالت وقتی شما دارید خشاب خود را تعویض میکنید حریف به راحتی شما را میکشد و شما هیچکاری نمیتوانید انجام دهید..

داشتن یک لیدر

قبل از ورود به بازی اگر به صورت تیمی بازی میکنید یکی از مهمترین نکات این است که یک نفر را به عنوان لیدر انتخاب کنید و از حرف های او پیروی کنید. شاید شما فکر کنید که بازیکنی حرفه ای هستید اما به یاد داشته باشید که این بازی یک بازی تیمی است و در صورت عدم هماهنگی شما توسط یک تیم هماهنگ کشته خواهید شد.

درها را ببندید 

یکی از زیبایی های بازی پابجی این است که 100 بازیکن روی یک مپ فرود می آیند و شما هر لحظه ممکن است در کنار یک بازیکن دیگر مشغول جمع آوری تجهیزات باشید. همیشه وقتی درون یک ساختمان میروید یا از آن بیرون می آیید درها را پشت سر خود ببندید چون  با این کار بقیه بازیکنان متوجه حضور شما در یک ساختمان نخواهند شد.

با دقت کردن به این نکات و جلوگیزی از این اشتباهات شما به راحتی میتوانید رنک خود را در بازی بالا ببرید و تجربه بهتری هنگام بازی کردن داشته باشید.

همچنین شما میتوانید اموزش رفع لگ پابجی را از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت