تفنگ های فیری فایر

در حال بارگذاری ویدئو ...

گرنا فیری فایر تفنگ های خیلی زیادی دارد و ممکن است برای شما کمی مشکل باشد که بفهمید کدام اسلحه بدرد شما میخورد. به همین خاطر ما لیستی تهیه کردیم که به شما در انتخاب تفنگ کمک میکند.البته این موضوع را در نظر داشته باشید که سلیقه هر کس در انتخاب اسلحه متقاوت است.

در این مقاله ما سعی داریم که بهترین ها از هر دسته تفنگ را به شما معرفی کنیم زیرا بهترین تفنگ آن تفنگی است که شما با آن احساس راحتی کنید.

Mp40

بهترین smg بازی با اختلاف زیاد mp40 است و در نبرد های نزدیک برتری زیادی نسبت به دشمن به شما میدهد.به خاطر سرعت شلیک زیاد آن به راحتی میتوانید هر تعداد از دشمن که جرات کرده باشند به نزدیکی شما آمده باشند را از پا در بیاورد. قدرت این تفنگ هم نسبتا خوب است و هر بازیکنی میتواند برای نبردهای نزدیک از این اسلحه استفاده کند.

M1014

اگه از شاتگان خوشتان می آید پس این اسلحه بهترین شاتگانی است که در فری فایر وجود دارد. این اسلحه به معنای واقعی مرگبار است چون سرعت تیراندازی آن مناسب است و قدرت تیر آن میتواند به راحتی دشمن را از پا در بیاورد. همچنین این اسلحه به راحتی در مپ پیدا میشود و نیازی نیست مدت زیادی دنبال آن بگردید.

AWM

همانطور که همه میدانیم این تفنگ معروفترین اسنایپر کل بازی ها است. فقط نام آن کافیست تا دشمنان را به ترس وادار کند. پیدا کردن آن ساده نیست اما اگر بتوانید دست خود را به آن برسانید باید از آن استفاده کنید. ممکن است که سرعت تیراندازی با آن اندکی پایین باشد اما یک تیر برای کشتن دشمن کافیست پس زیاد تفاوتی ایجاد نمیکند.

M60

یک رایفل با دمیج زیاد که به دلیل خشاب بزرگی که دارد میتوانید مدت زیادی با آن بدون تعویض خشاب به تیراندازی بپردازید. لگد این تفنگ کم است که باعث میشود در مقابل چند دشمن مشکل زیادی نداشته باشید. سرعت تیراندازی این اسلحه تقریبا مناسب است و اگر شما از دسته بازیکنان هستید که دوست دارید با تفنگ خود مداوم تیراندازی کنید این اسلحه مناسب شماست.

AK

این اسلحه نیاز به هیچگونه معرفی ندارد زیرا همه ما آن را میشناسیم. بسیاری از پلیرها به دلیل قدرت بالای این اسلحه آن را دوست دارند اما یک عیب دارد و آن لگد زیاد آن است که کار با آن را اندکی مشکل میکند. بهتر است که برای این اسلحه تجهیزات لول 3 نصب کنید.

همچنین شما میتوانید از اینجا بهترین تفنگ های پابجی را ببینید.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت