دیدن دشمنان در پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

دیدن دشمنان در بازی پابجی یکی از مهمترین نکاتی است که باعث میشود شما بتوانید دشمنان را از سریع تر بکشید و بازی را راحت تر برنده شوید. برای اینکار ها یک سری نکات لازم که قصد دارید در این مقاله به شما بگوییم.

1- تنظیمات بازی 

در بازی شما با تغییر دادن بعضی از تنظیمات و تغییر دادن رنگ بازی میتوانید دشمنان را بسیار راحت تر ببینید و کار شما برای کشتن آن ها بسیار راحت تر میشود. البته بازیکنان قدیمی این تنظیمات را بلدند و این تنظیمات که در پایین عکس آن را میگذاریم برای بازیکنان تازه وارد است. با تغییر دادن این مورد ها رنگ بازیکنان تا حدودی نسبت به زمین تغییر میکند و کار شما را برای دیدن آن ها راحت تر خواهد کرد.

2- از دوربین استفاده کنید

بسیاری از بازیکنان فقط زمانی از دوربین تفنگشان استفاده میکنند که دشمنان را دیده اند و میخواهند به آن ها تیراندازی کنند اما شما هر زمانی میتوانید از دوربین استفاده کنید و محیط اطراف خود را جستجو کنید تا بتوانید دشمنان را ببینید و آن ها را از بین ببرید. با دوربین خود به یک منطقه نسبتا بلند بروید و پس از آن شما میتوانید سطح نسبتا بزرگی از مپ را دوربین خود ببینید.

3- مراقب کمپرها باشید

در تمامی بازی های شوتینگ افرادی هستند که در جاهایی با دید کم مخفی میشوند و منتظر این هستند که شما به آن ها نزدیک شوید و شما را بکشند. همیشه حواستان به منطقه هایی که افرادی ممکن است آنجا کمپ گرفته باشند باشید تا بتوانید آن ها را زودتر غافل گیر کنید. برای این کار شما میتوانید مناطقی که جعبه یا درخت در آن جا زیاد هستند را هدف بگیرید و آن مناطق را جستجو کنید همچنین ممکن است بتوانید کمپر ها را در ساختمان ها پیدا کنید که روی زمین نشسته اند و منتظر شما هستند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

2 دیدگاه برای “دیدن دشمنان در پابجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت