فورتنایت : چگونه ببریم

در حال بارگذاری ویدئو ...

فورتنایت یک بازی بتل رویال رایگان است که برای تمامی سیستم های بازی رایگان است. در این بازی مانند بتل رویال شما باید از یک اتوبوس به پایین بپرید و بعد از جمع آوری تجهیزات و متریال با دیگران بر سر نفر آخر شدن مبارزه کنید. هر کسی که نفر اخر درون نقشه باشد برنده این بازی است. در این مقاله قصد داریم نکاتی برای بردن در این بازی را به شما بگوییم.

1- از زمین تمرین استفاده کنید

قبل شروع بازی تمامی بازیکنان در یک محل تمرینی قرار میگیرند که میتوانند در آن اسلحه های مختلف را در دست بگیرند و کار با آن ها را تمرین کنند. اگر شما در این بازی تازه وارد هستید میتوانید در اینجا تنظیمات بازی خود را درست کنید و با تغییر آن ها  کاری کنید که راحت تر بتوانید نشانه بگیرید یا حرکت کنید.

2- از کلنگ خود استفاده کنید

در این بازی تمامی بازیکنان یک کلنگ در ابتدای بازی دارند که با آن میتوانند همه چیز را از بین ببرند و آن ها را تبدیل به متریال کنند. به یاد داشته باشید که داشتن متریال در این بازی یکی از مهم ترین نکات این بازی است زیرا با داشتن چوب سنگ یا فلز میتوانید از خود در برابر حمله دشمنان حفاظت کنید. بازیکنان حرفه ای از همان ابتدای بازی به تمامی چیزهایی که نزدیک آن ها هستند ضربه میزنند.

3- ساختن را یاد بگیرید

سعی کنید در همان ابتدا که وارد بازی میشوید یاد بگیرید که به سریعترین شکل ممکن ساختمان بسازید. ساختمان ساختن علاوه بر از حفاظت از شما به شما این اجازه را میدهد که بتوانید از جایی به جایه دیگری بروید همچنین شما میتوانید از مد کیت یا شیلد خود در وسط ساختمان خود بدون ترس از اینکه به شما تیراندازی شود استفاده کنید.

4- جان خود را پر کنید

به یاد داشته باشید که یکی از مهم ترین نکات بازی فورتنایت پر بودن جان شماست. شما باید با استفاده از مد کیت بانداژ یا از با استفاده از شیلد های مختلف جون خود را هر زمانی که توانستید پر کنید. با این کار مطمعن میشوید که در هنگام نبرد به خاطر کم بودن جانتان نمرده اید.

5- بازی دیگران را نگاه کنید

با نگاه کردن بازی دیگران و یادگیری حرکات آن ها شما میتوانید از اشتباهات آن ها درس بگیرید همچنین یاد میگیرید که چگونه همانند آن ها از تجهیزات خود استفاده کنید. با نگاه کردن به بازی حرف ای ها و تمرین کردن حرکات آن ها شما هم میتوانید همانند آن ها یک حرفه ای شوید. بازیکنان حرفه ای فورتنایت معمولا در توییچ فعالیت میکنند.

نحوه کیل گرفتن در فورتنایت را میتوانید از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت