یک سال با COD:Mobile

در حال بارگذاری ویدئو ...

یک سال شد که کالاف دیوتی نسخه موبایل خود را برای طرفداران این سری عرضه کرد. این بازی بعد از انتشار به سرعت توانست بین موبایل گیمر طرفدار پیدا کند و محبوبیت نسبتا خوبی بدست آورد. متاسفانه COD:Mobile World Championship تنها تورنومنت امسال این بازی خواهد بود که سونی اکسپریا اسپانسر آن خواهد بود که یک میلیون دلار جایزه برای این تورنومنت در نظر گرفته است.

بر اساس داده های موجود در یک سال گذشته بازی کالاف دیوتی موبایل بالغ بر میلیارد ها ساعت توسط کاربران خودش در هر ماه بازی شده که در نوع خود بسیار قابل توجه است و نوعی رکورد به حساب می آید. یکی از نکات حائز اهمیت این بازی در این یک سال انعطاف پذیری آن در حالت های مختلف بازی است به طوری که به شما اجازه میدهد هم در مود بتل رویال هم در نبرد های رو در رو با حریفان خود مبارزه کنید.

مسئول بخش موبایل اکتیویژن کریس پالمر در محاسبه ای گفته است که دلیل موفقیت این بازی این است که ما یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتر و کنسول را توانستیم با همان کیفیت و کانسپت برای موبایل ارائه کنیم. در یک سال اخیر ما توانسته ایم تعداد زیادی از بازیکنان موبایل را به بازی خود جذب کنیم چون خود را وقف این کار کرده ایم و تمام تلاشمان این است که بتوانیم هر روز قابلیت و مودهای جدید به بازی اضافه کنیم. تا به حال قابلیت های زیادی اضافه کردیم و بگذارید به شما بگویم که این تنها ابتدای کار است.

سیزن یازده این اولین سیزن سال دوم این بازی است و اکتیویژن در حال رای گیری مود های محبوب بازی است. شما میتوانید در برنامه رددیت به مودها و مپ های مورد علاقه خود رای بدهید. مپ ها و مودهای برگزیده در ماه اکتبر قابل دسترسی خواهند بود.

حالت شب یکی از مورد انتظار ترین حالت های بازی است که انتظار میرود در این سیزن شاهد آن باشیم. همچنین انتظار بازگشت مود زامبی به بازی باشیم و اکتیویژن اعلام کرده که منتظر ایونت های متنوع برای هالووین امسال باشید.

شما میتوانید نحوه رنک آپ در بازی COD:Mobile را از اینجا بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت