ابزار ضد هک Open PUBG Mobile Club رسما معرفی شد

ابزار ضد هک Open PUBG Mobile Club رسما معرفی شد
دوره ثبت نام برای PUBG MOBILE Club Open (PMCO) 2022 در حال حاضر باز است و در 13 آوریل بسته خواهد شد. مقدماتی آنلاین برای هر شش منطقه نیز در آوریل آغاز خواهد شد.

با توجه به تعداد زیادی از بازیکنانی که برای مسابقه درخواست داده اند، Tencent باید اطمینان حاصل کند که این رویه برای همه منصفانه است. ضد تقلب درون بازی وجود دارد، اما با پیچیده‌تر شدن هک‌ها، ابزار ضد هک GAC در حال استفاده است.


PMCO از برنامه ضد هک GAC برای ترویج رقابت منصفانه استفاده می کند

برای جلوگیری از تقلب، Tencent از همه کاربران ثبت نام شده درخواست کرده است که Game AC Tool را دانلود کنند که یک اقدام پیشگیرانه ضد تقلب است.

چندین بار در طول فرآیند صلاحیت، GAC تصاویری از پخش کننده و صفحه نمایش می گیرد و آنها را از طریق یک سیستم داخلی اجرا می کند تا هر گونه بی نظمی را جستجو کند. Tencent این سیستم ضد تقلب پیشگیرانه را برای از بین بردن همه هکرها و ایجاد یک محیط بازی پایدار و منصفانه اجرا کرده است. این ابزار همچنین در اسپلیت پاییز Club Open 2021 استفاده شد .

Tencent به همه بازیکنان ثبت نام شده توصیه کرده است که GAC را قبل از شروع هر مسابقه نصب و روشن کنند. GAC باید همیشه روشن باشد و باید روی همان دستگاهی که بازیکنان در حال بازی PMCO هستند نصب شود. بدون اجرای GAC، بازیکنان نمی توانند در این رویداد رقابت کنند.

نحوه استفاده از GAC

  • به App Store/Google Play بروید و GameAC Tool را برای دانلود و نصب آن جستجو کنید.
  • مجوزهای درخواستی برنامه، انتخاب کشور و تاریخ تولد را مجاز کنید.
  • در صفحه ورود، حساب GAC و رمز عبور را از زمانی که برای اولین بار ثبت نام کردید وارد کنید.
  • پس از ورود به سیستم، روی OK ضربه بزنید. اولین باری که وارد سیستم می شوید باید یک عکس نمونه بگیرید.
  • پس از گرفتن نمونه عکس وارد صفحه شده و OK را بزنید. سپس روی «شروع رقابت» ضربه بزنید. پس از آپلود عکس، GAC بازی را شروع می کند.
  • پس از یک دور رقابت، باید به مشتری GAC برگردید و برای پایان دادن به مسابقه، روی ‘Stop Competition’ ضربه بزنید. اکنون روی «آپلود» ضربه بزنید تا عکس دوم خود را آپلود کنید.
  • پس از آپلود، دوباره روی «شروع مسابقه» ضربه بزنید تا دور بعدی رقابت شروع شود.

درباره PMCO 2022

این رویداد دارای یک جایزه عظیم 600 هزار دلاری خواهد بود و در شش منطقه برگزار می شود. مناطق شرکت کننده در PUBG Mobile Club Open عبارتند از:

  1. آمریکای شمالی
  2. آمریکای جنوبی (برزیل و آمریکای لاتین)
  3. آفریقا
  4. خاورمیانه
  5. آسیا (آسیای جنوبی و حروف عامیانه آسیا)
  6. اروپا (اروپا غربی و ترکیه)

چند تیم برتر واجد شرایط مسابقات قهرمانی ملی PUBG Mobile/جام منطقه‌ای PMNC خواهند بود، که به عنوان پله‌ای برای لیگ حرفه‌ای عمل خواهد کرد.


درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت