اخبار جدید کالاف (بخش 1)

شخصیت جدید!

با ورود مایکروسافت به کالاف مثل اینکه قراره اتفاق های جالبی در بازی کالاف دیوتی موبایل بیفته و یکی از این خبر های جالب و هیجانی ورود شخصیت جدیدی است که منتظرش بودیم .این شخصیت جدید dame-shot caller نام دارد.

گان لجندری.

دوستانی که علاقه به گرفتن یک گان لجندری اسلحه killo 141 دارند هر چه زود تر دست به کار شوند.این گان خفن مثل گان شخصیت shepherd با هر بار کشتن انمی کمبو این اسلحه ارتقاء پیدا میکند.

گان اپیک DLQ!

بنظرم یک چند وقتی است که از گان های اپیک خبری نیست ، ولی با ورود این شخصیت جدید یک گان اپیک که میدونم اکثر شما ها هم در استفاده از اون خیلی حرفه ای هستید رو با خودش اورده،اسلحه DLQ اپیک با یک اسکین خفن.

نارنجک لجندری!!

البته یک ایتم جدید و فوق العاده خفن و زیبا هم که اضافه شده نارنجک MOLOTOV است که با تمام نارنجک ها فرق دارد چون این نارنجک لجندری است و مطمئن هستم که همه ی شما دوست دارید تا هرچه زود تر این نارنجک خفن رو بگیرید.

حضور شخصیت های رایگان!

و اما 4 شخصیت رایگان که یکیشو باید با CP خریداری کرد را در خدمت کسانی قرار داده است که به هر دلیلی نمیتوانند CP خریداری کنند.

ولی شما میتوانید با انجام دادن ماموریت های متنوع این شخصیت های جدید رو به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

صبر کنید!!

چی میگین که اگر بهتون بگم میتونید با یک تخفیف فوق العاده عالی و به صورت کاملا راحت CP خریداری کنید!!!!!!

درسته شما میتوانید تنها با یک کلیک CP خریداری کنید.ورود به بخش خرید CP

بخش جدید ماموریت!

چند روز پیش یک قسمتی از بخش ماموریت ها در حالت قفل قرار داشت که گفته شده بود بعد از زمان معین این بخش باز میشود،و حال این بخش باز شده و یک فرصت فوق العاده عالی و خوب براتون در جهت گرفتن جوایز نفیس داده است.

خلاصه این بخش،این میشود که بازی چندین جوایز را در جلوی شما قرار داده و شما با انتخاب کردن چند تا از جوایز ماموریت هایی به شما داده میشود که با انجام دادن انها میتوانید جوایز را دریافت کنید.

 

مد جدید مولتی !

میتوانید یک مپ زیبا که مثل شهر های چینی است را در بخش مولتی مشاهده کنید و حتی هم اکنون این مپ زیبا در بخش مولتی پلیر حضور دارد و میتوانید در همین لحظه شروع به بازی کردن کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

1 دیدگاه برای “اخبار جدید کالاف (بخش 1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت