Team Vitalityدر حال ورود به PUBG Mobile

Team Vitality در حال ورود به PUBG Mobile

Team Vitality در حال ورود به Free Fire و نسخه هندی PUBG Mobile، BGMI است.

 

Team Vitality امروز اعلام کرد که وارد Free Fire and Battlegrounds Mobile India ( BGMI ) می شود که نسخه هندی PUBG Mobile است.

سازمان ورزش‌های الکترونیکی مستقر در پاریس با Indranil “Fabindro” Saha به عنوان IGL و مربی فهرست Free Fire قرارداد امضا کرده است ، در حالی که Pratik “Aurum” Mehra مربی تیم BGMI خواهد بود.

هر دوی آنها با سالها تجربه در عناوین خود نامهای معروفی دارند. فابیندرو قبلاً برای TSM و Sixth Sense بازی می کرد و در مسابقاتی مانند لیگ برتر Esports و Free Fire Tri-Series در سال 2021 به مقام اول دست یافت. مربی گفت که او قبلاً “چند بازیکن با استعداد را در ذهن دارد” برای ایجاد یک تیم برنده در سرزندگی.

از سوی دیگر، Aurum مربی تیم‌های PUBG Mobile Fnatic و Galaxy Racer بوده است. تیم سابق در زمانی که او مربی بود در مسابقات PUBG Mobile All-Stars India 2019 به مقام اول دست یافت.

در یک بیانیه مطبوعاتی، این سازمان گفت که این امضا “تعهد آن را به سرمایه گذاری بلندمدت در اکوسیستم هند و هدف آن برای تسلط بر صحنه ورزش های الکترونیکی منطقه را تقویت می کند.” فهرست کامل در تاریخ بعدی اعلام خواهد شد و آنها خارج از مرکز آموزشی این سازمان در بمبئی، هند فعالیت خواهند کرد.

رندال فرناندز، مدیر عامل تیم ویتالیتی هند گفت: «پیوستن افسانه‌هایی مانند آروم و فابیندرو گام بزرگی در پیشرفت برنامه‌های ما برای تقویت موقعیت خود در کشور می‌کند. ما در طی چند روز آینده از نزدیک کار خواهیم کرد تا رویکرد کلی خود را در مورد هر دو عنوان جدید نهایی کنیم. علاوه بر این، با ترکیب نمونه موجود از ورزشکاران، یک مرکز آموزشی و پخش جریانی کاملاً مجهز، و شجره نامه Esports Team Vitality، ما مطمئن هستیم که به زودی به یکی از بالاترین رتبه ها در هند و در سطح بین المللی تبدیل خواهیم شد، هم در Free Fire و هم در سطح بین المللی. BGMI .»

Vitality در اواخر سال 2020 با امضای قرارداد با چهار سازنده محتوا وارد هند شد و بعداً با انتخاب فهرستی از Call of Duty: Mobile وارد عرصه بازی های رقابتی شد. این تیم در سطح محلی موفق بوده است و در منطقه جنوب آسیا و خاورمیانه در مسابقات قهرمانی جهانی موبایل 2021 CoD: در جایگاه دوم قرار گرفته است.

اکنون، این سازمان با Free Fire و BGMI که دو تا از پربازدیدترین بازی‌های موبایل در کشور هستند، جای پای خود را در منطقه گسترش می‌دهد.

در ادامه بخوانید:

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت