اخبار جدید کالاف (بخش 2)

شخصیت ویژه جدید!

و باز هم حضور شخصیت های جدید در کالاف دیوتی موبایل که اول از همه میریم سراغ شخصیت ویژه جدیدمون، این شخصیت که ترکیبی از خدابیامرز ببر مازندران و قدرت سرما است در بخش شخصیت های ویژه حضور دارد و تنها با 20 cp و کمی شانس میتوانید از ایتم های این جعبه ویژه استفاده کنید.

گان لجندری!

و باز هم به بخش مورد علاقه من یعنی گان لجندری میرسیم.

خب دوباره گان لجندریمون از گان های اسنایپ که مطمئنم حتما از این گان خوشتون میاد و این اسلحه هم مثل گان لجندری قبلی با هر بار کشتن انمی کومبو این اسلحه ارتقا پیدا میکند.

گان اپیک M13!

البته یک گان اپیک M13 هم در این جعبه وجود دارد که تعریف های زیادی از این گان شده

پس حتما بهتون توصیه میکنم که هر چه سریع تر این گردونه رو به حرکت در بیارین

کارامبیت اپیک!!

خب من که یادم نمیاد از چاقو کارامبیت اسکین های اپیک اومده باشه اما این بار یک کارامبیت اپیک زیبا داریم که میتوانید در عکس زیر مشاهده کنید

کوله پشتی اپیک!!

و خب چیزی که خیلیا دنبالش نیستن همین کوله پشتی اپیک،ولی اینو باید بهتون بگم که اگر کوله شما اپیک یا لجن یا… باشه در قسمت بتل رویال کوله شما بیشر از قبل جاداره حالا شمارو که نمیدونم ولی من بخاطر اینکه با شخصیتم ست حتما سعی میکنم بگیرمش.

شخصیت ویژه!

و حالا میرسیم سراغ اصله کاری،شخصیت ویژه ای که در این گردونه ویژه حضور دارد.

البته یکم چشاش ترسناک ولی به هر حال شخصیت ویژه

برچسب لجندری!

یک چیز شگفت اور که فکرشو هم نمیکنید،تا به حال برچسب لجندری دیدین.اگه ندیدین اینجا میبینید!بله یک برچسب لجندری هم در این گردونه وجود دارد.

دنس جدید!

وباز کالاف مارو با اضافه کردن یک دنس خفن دیگه خوشحال کرد،این دنس که به همراه این شخصیت ویژه اومده رو میتونید با زدن گردونه و با کمی شانس دریافت کنید.

حضور گردونه جدید!

بجز این گردونه ویژه یک گردونه دیگه هم وجود دارد که میتوانید در بخش…دریافت کنید.

مد جدید و دریافت شخصیت رایگان!

چی میگین اگر بهتون بگم که میتونید با کامل کردن یک پازل شخصیت بگیرین،بله شما با بازی کردن در یک مد جدید مولتی پلیر و جمع کردن پلاک های انمی ها میتوانید قسمت های پازل را دریافت کنید که بعد از کامل کردن پازل میتوانید جوایز دریافت کنید.

مد جدید بتل رویال!!

در این مد جدید یک تجربه کاملا منحصر به فرد رو تجربه میکنید،این مد همانند بتل رویال است اما با کمی تغیرات،در این مد زون کوچک تر است و یک ایتم خفنی که داره حالت اسنایپش!بله در این مد شما فقط با اسنایپ میتواند بازی کنید.

خرید CP کاملا راحت!!

خب حالا با دیدن این همه ایتم های متنوع دلت میخواد که اونارو داشته باشی ولی CP نداری):

خب اشکالی نداره شما میتوانید تنها با یک کلیک از سایت پابجی پی که کلی هم تخفیف داره کاملا راحت CP خریداری کنید.پس فرصت رو از دست ندین و هرچه سریع تر کلیک کنید

شما میتوانید برای اگاهی از اخرین اخبار های بازی کالاف دیوتی موبایل از سایت ما دیدن فرمایید.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت