اخبار هیجان انگیز Call of Duty موبایل در رسانه های اجتماعی در اطراف Verdansk

Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile: سطوح خبری هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی در اطراف Verdansk

 

Call of Duty Mobile اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است و آخرین اخبار منتشر شده در رسانه های اجتماعی یکی از مواردی است که کل جامعه Call of Duty را هیجان زده می کند.

فرنچایز Call of Duty یکی از بزرگ‌ترین‌ها در صنعت بازی است و دهه‌هاست که همینطور است، زیرا در طول سال‌ها بازی‌ها و حالت‌های بازی عالی را برای ما فراهم کرده است.

زمانی که توسعه دهندگان Warzone تصمیم گرفتند بازی بتل رویال را همانطور که می شناسیم تغییر دهند، خبر بزرگی در جامعه COD منتشر شد. آنها وردانسک را ویران کردند و کالدرا را جایگزین آن کردند.

هواداران از Caldera بسیار لذت می برند، اما قطعا بخش بزرگی از جامعه بازی وجود دارد که قطعا وردانسک را از دست می دهند.

اخبار هیجان انگیز Call of Duty موبایل در رسانه های اجتماعی در اطراف Verdansk

Call of Duty Mobile به خاطر بازگرداندن محتوای بازی‌های قبلی این فرنچایز به بازی معروف است. این برای طرفداران بسیار عالی است زیرا آنها می‌توانند بار دیگر برخی از بهترین شخصیت‌ها و سلاح‌هایشان را ببینند که قابل بازی هستند.

Verdansk یک نقشه عالی بتل رویال بود و برای دو سالی که زنده بود بسیار سرگرم کننده بود و طبق آخرین اخبار در توییتر، ما می توانستیم شاهد بازگشت آن به فرنچایز در Call of Duty Mobile باشیم.

اخبار هیجان انگیز Call of Duty اخیر حاکی از آن است که نقشه بتل رویال به شکل فعلی در فایل های بازی وجود ندارد. با این حال، الگوریتم‌هایی برای افزودن ابری آینده آن وجود دارد. بازی برای نصب و اجرای نقشه آماده است.

 

این بدان معنا نیست که به این زودی عرضه خواهد شد، اما به این معنی است که احتمالاً نقشه در نقطه ای در آینده به بازی اضافه خواهد شد.

این بازی یکی از بزرگ‌ترین بازی‌ها در جامعه موبایل است و کاربران اندروید و آیفون در COD Mobile سرگرمی زیادی دارند. مطمئن باشید که مراقب GiveMeSport باشید زیرا ما آخرین به روز رسانی ها را در مورد اضافه شدن Verdansk ارائه خواهیم کرد.

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت