اشتباهات مرگبار پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

اشتباهات در بازی پابجی میتواند گاهی به باخت شما ختم شود اشتباهاتی که ممکن است انجام دهید و دشمن به شما را به راحتی از پا در بیاورد. ما قصد داریم در این مقاله به شما نکاتی توضیح دهیم که شما بتوانید بعد از یادگیری آن ها از رخ دادن آن ها جلوگیری کنید و بازی حرفه ای تری ارائه دهید.

1- لوت کردن غیرضروری

گاه ها میشود که شما به منطقه ای میروید و فکر میکنید کسی در اطراف آنجا نیست و شما شروع میکنید به لوت کردن تمامی تفنگ ها و تجهیزات آنجا . به یاد داشته باشید که هدف بازی این است که نفر آخر باشید نه بیشترین تجهیزات را چون هر لحظه ممکن است وقتی حواس شما به لوت کردن تجهیزات است کسی به سراغ شما بیاید و شما را بکشد. اگر جلیقه و تفنگ خوبی دارید سعی کنید به طرف دشمنان بروید و آن ها را بکشید تا نفر اول شوید

2- تجهیزات افراد مرده را جمع کنید

وقتی فردی را میکشید سعی کنید همان ابتدا به سرعت تمامی تجهیزات او را بردارید چون خود بازی تجهیزاتی که از شما بهتر است را مشخص میکند و شما میتوانید با سرعت تجهیزاتی که طرف مقابل ممکن چندین وقت گذاشته و لوت کرده را بردارید و استفاده کنید. البته در هنگام اینکار حواستان باشد که کسی اطراف نباشد و شما را حین لوت کردن بکشد.

3- تغییر ندادن پوزیشن

خیلی از شما وقتی که دشمن را میبینید می ایستید تا از جای خود بیرون بیاید و از همانجا به او شلیک میکنید. این کار جزو اشتباهات بزرگ بازی است چون وقتی دشمن شما سنگر گرفته به این معنی است که نسبت به شما برتری دارد همچنین ممکن است فردی صدای تیر شما را بشنود و در آن صورت برای او یک هدف ثابت هستید که تیراندازی به او بسیار راحت است.

امیدواریم با توجه به این نکات و تمرین در این بازی بتوانید که بازی بهتری نسبت به قبل داشته باشید از بازی پابجی لذت ببرید.

نحوه دیدن سریع تر دشمنان در بازی پابجی را هم میتوانید از اینجا ببینید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت