بهترین بازیکنان PUBG Mobile Lite در جهان (2022)

بهترین بازیکنان PUBG Mobile Lite در جهان (2022)

3 مورد از بهترین بازیکنان PUBG Mobile Lite در جهان (2022)

PUBG Mobile Lite در سال 2019 به عنوان نسخه فشرده همتای برتر بازی – PUBG Mobile منتشر شد. نسخه Lite برای پاسخگویی به مخاطبان زیادی که این بازی را روی دستگاه‌های ارزان قیمت انجام می‌دهند، در بازار جهانی معرفی شد.

نسخه Lite اغلب با هم مقایسه می‌شود و به عنوان یک تنزل رتبه از PUBG Mobile دیده می‌شود. با این حال، پایگاه پخش وفادار آن به آن چسبیده است و آن را به یکی از محبوب ترین بازی های دستگاه های تلفن همراه تبدیل کرده است.

نسخه Lite به بازیکنان جامعه بازی که به سوپراستارهای بازی تبدیل شده اند هدیه داده است. این متخصصان ورزش های الکترونیکی اکنون در همه خانواده های جامعه بازی شناخته شده اند. با رفتن به سال 2022، در اینجا نگاهی به برخی از بهترین بازیکنان PUBG Mobile Lite داریم.

توجه: این مقاله بیانگر دیدگاه نویسنده است. علاوه بر این، بازیکنان هندی باید در نظر داشته باشند که PUBG Mobile Lite در این کشور ممنوع است. بنابراین باید از انجام بازی خودداری کنند و از بازی BGMI لذت ببرند.


بهترین بازیکنان PUBG Mobile Lite تا سال 2022 چه کسانی هستند؟

1) God Praveen YT

Praveen Chaudhary در بین مردم به عنوان God Praveen YT شناخته می شود که نام کانال یوتیوب او است. او به عنوان یک شخصیت فرقه ای در جامعه بازی ها شناخته می شود و طرفدارانش به دلیل مهارت های دیوانه کننده اش در اسلحه، او را “خدا” می نامند.

اسپری های لیزر مانند M416 او اغلب چندین دشمن را در یک لحظه از بین می برد. علاوه بر این، مهارت های DMR او همچنین نشان می دهد که چرا او در بین بهترین بازیکنان نسخه Lite در جهان در نظر گرفته می شود.


2) شیر مجنون

ریتیک «شیر دیوانه» راجک از قبیله اسور یکی از پیشگامان PUBG Mobile Lite است. از زمان انتشار بازی، او بازیکن برتر جامعه بوده است. اگرچه او وقت خود را روی ورزش های الکترونیکی سرمایه گذاری نمی کند، گیم پلی Lion واقعاً منعکس کننده نام او است.

او در بازی یک همه کاره است، زیرا مهارت های او در فاصله نزدیک به اندازه اسنایپ های دوربردش چشمگیر است. ویدیوهای گیم پلی در کانال او نشان می دهد که چگونه گیم پلی تهاجمی او به او کمک می کند تا به طور منظم 15-20 کشتن به دست آورد.


3) Gamo Boy

Sahil “Gamo Boy” Chauhan به خاطر رفلکس های عالی و گیم پلی تهاجمی خود در سراسر جهان مشهور است. Gamo Boy در درجه اول به دلیل کلاچ های 1v4 که در کانال یوتیوب خود آپلود کرد محبوبیت پیدا کرد. این درک او از موقعیت بازی است که او را متمایز می کند.

اسپری های پسر Gamo باعث می شود که او دشمنان را از وسایل نقلیه در حال حرکت به زمین بزند. علاوه بر این، مهارت های بقای او نیز قابل ستایش است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت