بهترین تنظیمات گرافیکی برای دریافت FPS بیشتر

PUBG Mobile

بهترین تنظیمات گرافیکی برای دریافت FPS بیشتر در BGMI و PUBG Mobile

 

BGMI و PUBG Mobile دو عنوان محبوب بتل رویال هستند که توسط Krafton ساخته شده‌اند. Battlegrounds Mobile India نسخه هندی PUBG Mobile است و یک تجربه منطقه ای درون بازی را ارائه می دهد. PUBG Mobile مخاطبان جهانی بتل رویال را هدف قرار می دهد و رویدادها را بر اساس آن ارائه می دهد.

هر دو بازی دارای گرافیک مشابه و تنظیمات دیگر هستند. بازیکنان می توانند این تنظیمات را برای بهبود گیم پلی خود سفارشی کنند. با این حال، برخی از بازیکنان با تنظیمات گرافیکی آشنا نیستند و می توانند FPS خود را تقویت کنند.

با FPS بیشتر، بازیکنان گیم پلی بسیار نرم تری خواهند داشت و می توانند رتبه های خود را بالا ببرند یا نسبت F/D خوبی را حفظ کنند. این مقاله بهترین تنظیمات گرافیکی برای دریافت FPS بیشتر در BGMI و PUBG Mobile را مورد بحث قرار می‌دهد.


بهترین تنظیمات گرافیکی BGMI و PUBG Mobile

PUBG Mobile و BGMI تنظیمات گرافیکی زیر را ارائه می دهند:

  • گرافیک: صاف، متعادل، HD، HDR، Ultra HD، UHD
  • نرخ فریم: کم، متوسط، زیاد، فوق العاده، شدید، 90 فریم در ثانیه
  • سبک: کلاسیک، رنگارنگ، واقع گرایانه، نرم، فیلم
  • Anti-Aliasing: Close, 2x, 4x
  • حالت کور رنگ: عادی، دوترنوپیا، پروتانوپیا، تریتانوپیا

90 فریم در ثانیه فقط در دستگاه های منتخب اپل و اندروید در دسترس است. تنظیمات گرافیکی Ultra HD در رده بالای گوشی های هوشمند موجود است. گرافیک 4K ارائه می دهد و بازی را با سرعت 40 فریم بر ثانیه اجرا می کند. هر دو عنوان یک گزینه گرافیکی با تنظیم خودکار ارائه می دهند که تنظیمات را به طور خودکار در نوسانات FPS کاهش می دهد.

در اینجا گزینه های مختلف FPS وجود دارد که بازیکنان می توانند با تنظیم تنظیمات گرافیکی خود دریافت کنند:

  • مستقیم + کم – 20-25 FPS
  • صاف + متوسط ​​- 25-30 FPS
  • صاف + بالا – 30 FPS
  • Smooth+Ultra- 40 FPS
  • Smooth + Extreme – 60 FPS
  • Smooth+90 fps-90 FPS

مناسب‌ترین تنظیمات گرافیکی برای FPS بیشتر، تنظیم گزینه‌های گرافیکی برای صاف و داشتن بالاترین تنظیمات نرخ فریم موجود مانند Ultra و Extreme است. با این حال، اگر دستگاه گرما تولید کند، بازیکنان می توانند تنظیمات نرخ فریم را کاهش دهند.


نکاتی برای تقویت FPS در BGMI و PUBG Mobile

1) حافظه پس زمینه را پاک کنید

به بازیکنان توصیه می شود حافظه پس زمینه گوشی هوشمند خود را پاک کنند تا گیم پلی روانی داشته باشند. این توصیه می شود زیرا برنامه های مختلف به استفاده از رم در پس زمینه ادامه می دهند، که میزان حافظه موجود برای اجرای روان بازی را کاهش می دهد.


2) اتصال به شبکه پایدار

نکته دوم استفاده از اتصال داده پایدار است. بازیکنانی که شبکه‌های بدی دارند، مشکلات تاخیری مختلفی خواهند داشت که تجربه بازی آن‌ها را از بین می‌برد. از این رو، به بازیکنان توصیه می شود از یک ارائه دهنده خدمات اینترنتی با کیفیت بالا استفاده کنند، که احتمال هرگونه تاخیر ناشی از خطاهای شبکه را کاهش می دهد.

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت