بهترین گوشی ایسوس برای بازی PUBG Mobile در سال 2022

بهترین گوشی ایسوس برای بازی PUBG Mobile در سال 2022

PUBG Mobile اقتباس موبایلی از بازی محبوب رایانه شخصی PUBG یا PlayerUnknown’s Battlegrounds است. تکرار گوشی‌های هوشمند در بخش بازی‌های موبایلی بسیار احساسی است و یکی از محبوب‌ترین عناوین تاریخ است.

در آگوست 2021، PUBG Mobile با بیش از 1120 میلیون دانلود در اوج بازی های موبایلی بود. گیمرهای موبایل عمدتاً به دلیل گیم‌پلی و مکانیک‌های سطح رایانه شخصی در راحتی موبایل‌هایشان به آن علاقه دارند.

در خط مقدم بخش ارزان قیمت موبایل، PUBG Mobile به لطف چارچوب بسیار بهینه آن، بسیار محبوب است. صرف نظر از این، اگر می‌خواهید بهترین عملکرد را برای چیدن حداکثر شام مرغ داشته باشید و مهارت‌های خود را در بالاترین سطح ثابت کنید، فقط می‌توان گفت که باید روی یک گوشی هوشمند متوسط ​​تا سطح بالا سرمایه‌گذاری کنید.


بهترین گوشی های ایسوس برای PUBG Mobile

ایسوس در ارائه برخی از بهترین دستگاه های تلفن همراه، به ویژه برای نیازهای بازی، بسیار مشارکت داشته است. اگر بازی اولویت مطلق شماست، برند ROG یا Republic of Gamers باید انتخاب برتر شما باشد.

ما لیست زیر را از بهترین گوشی های ایسوس برای بازی PUBG Mobile، از ROG گرفته تا برند Zenfone، گردآوری کرده ایم.


1) Asus ROG Phone 5s Pro

Asus ROG Phone 5s Pro یک گوشی برتر در بخش ROG ایسوس است . 5s Pro دارای Qualcomm Snapdragon 888+ است که یک تراشه Snapdragon درجه یک و سلف نسل 8 1 است.

به زودی با #PUBGNewState چیزهای بسیار جالبی در راه است و بنابراین به ابزار مناسب برای این کار نیاز داشتم.

ببینید ASUS Rog Phone 5S Pro با 144 هرتز (ورودی 360 هرتز) من، نمی‌تواند برای بازی‌های موبایلی بهتر از این باشد، باتری نیز برای همیشه دوام می‌آورد.

با نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز، این گوشی دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز است که زمان پاسخ دهی فوق العاده سریع 1 میلی ثانیه را تولید می کند. دارای مزایای اضافی نمایشگر رنگی ماتریس عقب ROG Vision و AirTrigger 5 است که مزیت رقابتی را در بازی هایی مانند PUBG Mobile به ارمغان می آورد.


2) ROG Phone 5 Ultimate

 

ما بسیار مفتخریم که اعلام کنیم ROG Phone 5 Ultimate و ROG Phone 5 Pro برنده جایزه برتری تایوان ۲۰۲۲، یک جایزه طراحی مشهور جهانی شدند. به سلامتی و تشکر از همه طرفداران ROG Phone!

ROG Phone 5 Ultimate یک محصول عالی به مجموعه گوشی های سری ROG است. این نسخه به عنوان نسخه پریمیوم ROG Phone 5 عرضه شد. سنگر ROG Phone 5 Ultimate در 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 قرار دارد.

این دستگاه جایگزین کمی ارزان‌تر برای ROG Phone 5s Pro است و فقط پردازنده آن کاهش یافته است. همانطور که گفته شد، این واقعا یک سازش نیست.

این گوشی همچنان دارای پردازنده هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 888 است که می توان با آن در نظر گرفت. جدا از مشخصات کلی، ROG phone 5 Ultimate یک طراحی سفید متمایز ارائه می دهد که به طور شگفت انگیزی ممتاز و شیار به نظر می رسد.


3) زنفون 8

سری گوشی های ROG بدون شک گزینه مناسبی برای بازی های موبایلی هستند. با این حال، اگر طرفداران مایل به استفاده از طراحی گیمر محور به عنوان محرک روزانه خود هستند، باید به ارزش کلی پیشنهاد دهند.

Zenfone 8 تقریباً مشخصات اصلی سری ROG 5 را با چیپست Snapdragon 888 5G خود دارد، اما در کل قیمت آن کاهش یافته است.

این یک ساختار تمیز در سطح پرچمدار ارائه می دهد و یک خرید عالی برای کسانی است که خواهان تعادل کامل بین یک تلفن با عملکرد خوب برای بازی و یک راننده روزانه شیک هستند.

برخی از معایب که از دیدگاه یک گیمر هاردکور باید به آنها اشاره کرد این است که عمر باتری در بهترین حالت متوسط ​​است و ساعات بازی شما را کاهش می دهد و همچنین اندازه صفحه نمایش برای شما ممکن است برای بازی کوچکتر باشد.


4) زنفون 8 فلیپ

تحت تاثیر Asus ZenFone 8 Flip بسیار قرار گرفتم. ZenUI از بهترین بخش‌های اندروید موجود استفاده می‌کند و تجربه را با انیمیشن‌ها و انتقال‌های زیبا بهبود می‌بخشد.

Zenfone 8 Flip، دقیقاً از همان ابتدا، دارای یک خرید است که به طور قابل توجهی برای گیمرهای موبایل جذاب است: یک صفحه نمایش تمیز بدون بریدگی که امکان بازی بدون حواس پرتی را فراهم می کند. این امر از طریق یک ماژول دوربین در پشت آن به دست می‌آید که می‌توان آن را در دو طرف چرخاند.

گیمرها عمدتاً علاقه زیادی به دوربین گوشی های هوشمند خود ندارند، اما اگر از یک دوربین مناسب قدردانی می کنید، مطمئن باشید Zenfone 8 Flip در بخش دوربین کار بسیار خوبی انجام می دهد. از نظر عملکرد خام، با اسنپدراگون 888 و رم 8 گیگابایتی خود، به اندازه برخی دیگر از محصولات ایسوس خوب است.

این دستگاه دارای صفحه نمایش 90 هرتز است که ممکن است برای برخی از آن ها مشکل باشد. اما برای بازی هایی مانند PUBG Mobile، 90 هرتز تمام چیزی است که نیاز دارید.


5) ROG Phone 3

اگر انتخاب شما روی یک تلفن ROG سخت است، اما نمی‌خواهید قیمت‌های ممتاز جدیدترین سری ROG Phone 5 را نیز متقبل شوید، ROG Phone 3 همچنان یک جایگزین مناسب است. همراه با یک هدفون ANC مناسب ، غوطه وری در سطح بعدی خواهد بود.

با ROG Phone 3، همان خوبی‌های مرتبط با تلفن ROG را دریافت می‌کنید، اما با یک اسنپدراگون 865 پلاس کمی پایین‌تر. شما همان ویژگی های بازده حرارتی، مانیتور 144 هرتز و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی را دریافت می کنید.

به طور کلی، برای PUBG Mobile، ROG Phone 3، علیرغم تصویر اضافی آن، یک گزینه عالی برای گیمرهای موبایل است.

 


 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت