بهترین گوشی های هوشمند OnePlus که از PUBG Mobile با سرعت 90 FPS پشتیبانی می کنند.

بهترین گوشی های هوشمند OnePlus که از PUBG Mobile با سرعت 90 FPS پشتیبانی می کنند

5 مورد از بهترین گوشی هوشمند OnePlus که از PUBG Mobile با سرعت 90 FPS پشتیبانی می کنند.

PUBG Mobile یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در جهان است که با به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های جدیدتر، شوق آن به طور مداوم در حال افزایش است. بازیکنان می‌توانند این بازی را روی چندین گوشی هوشمند انجام دهند، اما ترجیحاً از یک تلفن بازی با رم، حافظه، پردازنده و ویژگی‌های بازی خوب استفاده شود.

FPS که مخفف Frames Per Second است، ویژگی مهمی است که تأثیر زیادی بر گیم پلی بازی دارد. بازیکنان باید تنظیمات FPS خود را مطابق با دستگاه تلفن همراه خود تنظیم کنند تا از مشکلات تاخیر یا انجماد در حین بازی PUBG Mobile جلوگیری کنند. OnePlus یکی از برترین شرکت‌های گوشی‌های هوشمند است که گوشی‌هایش قدرتمند و قادر به پشتیبانی از تنظیمات FPS متعدد هستند. در این مقاله به برترین گوشی های OnePlus که از بازی 90 FPS برای PUBG Mobile پشتیبانی می کنند، خواهیم پرداخت.


5 مورد از بهترین گوشی وان پلاس برای پخش PUBG Mobile با سرعت 90 فریم بر ثانیه

  • OnePlus 7T
  • وان پلاس 8
  • وان پلاس 9
  • OnePlus 9 Pro
  • OnePlus 10 Pro

1) OnePlus 7T

صفحه نمایش: 6.55 اینچ

باتری: 3800 میلی آمپر ساعت

رم: 8 گیگابایت

هزینه: 317 دلار

OnePlus 7T توسط این شرکت به‌عنوان نسخه بهبودیافته و ارتقا یافته OnePlus 7 معرفی شد. بسیاری از ویژگی‌هایی که OnePlus 7 Pro را از OnePlus 7 متمایز می‌کند، از جمله دوربین پشتی سوم و صفحه نمایش 90 هرتزی همراه هستند. این گوشی یک گزینه عالی برای بازی است زیرا دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی، رم 8 گیگابایتی و پردازنده قدرتمند Snapdragon 855+ است که به بازیکنان اجازه می دهد تا ساعت های طولانی بازی های گرافیکی فشرده مانند PUBG، BGMI و Clash Royale را انجام دهند.


2) OnePlus 8

 

صفحه نمایش: 6.55 اینچ

باتری: 4300 میلی آمپر ساعت

رم: 8 گیگابایت

هزینه: 380 دلار

OnePlus 8 سالگرد دو سالگی خود را به پایان رساند و این بدان معناست که قیمت آن به شدت در حال کاهش است. چند نسل پردازنده قدیمی و در عین حال درجه یک پرچمدار، دوربین‌های فوق‌العاده، نمایشگر زیبا و تجربه شارژ سریع که OnePlus را مشهور کرده است، همگی با قیمتی منصفانه عرضه می‌شوند و آن را به یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند با قیمت مناسب در بازار تبدیل می‌کنند. . اگر می‌خواهید PUBG Mobile را با نرخ ۹۰ فریم در ثانیه با بودجه کمی بازی کنید، این گوشی برای شما مناسب است. بازیکنان ممکن است این گوشی را در فروش پیدا کنند زیرا گوشی های هوشمند جدیدتر OnePlus در حال عرضه هستند.


3) OnePlus 9

 

صفحه نمایش: 6.55 اینچ

باتری: 4500 میلی آمپر ساعت

رم: 8 گیگابایت

هزینه: 489 دلار

OnePlus 9 در مارس 2021 با تعدادی ویژگی اضافی که گیمرها می توانند از آنها بهره مند شوند، معرفی شد، از جمله پردازنده Qualcomm Snapdragon 888، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و صفحه نمایش 6.55 اینچی که از 90 و 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. دارای بدنه محکم و ظریفی است و برای سازندگان ویدیوی بازی که می‌خواهند همزمان بازی کنند و چند کار انجام دهند بسیار عالی است. به بازیکنان این امکان را می دهد تا بدون لکنت یا یخ زدن ، بازی هایی مانند COD Mobile، PUBG و Clash of Clans را انجام دهند. حالت منحصر به فرد بازی به گیمرها اجازه می دهد تا وارد حوزه جدیدی از بازی شوند که در آن می توانند بدون هیچ وقفه ای از بهترین تجربه بازی ممکن لذت ببرند.


4) OnePlus 9 Pro

آیا کسی متوجه شده است که #oneplus9pro فقط با قیمت 49999 در @amazonIN با کارت اعتباری @Citibank، کارت نقدی و تراکنش emi کارت اعتباری در فروش است.

صفحه نمایش: 6.70 اینچ

باتری: 4500 میلی آمپر ساعت

رم: 8 گیگابایت

هزینه: 798 دلار

OnePlus 9 Pro یکی دیگر از گوشی های هوشمند قدرتمند برای گیمرها است و دارای تعدادی ویژگی باورنکردنی است که گیمرها می توانند از آنها برای بهبود تجربه بازی خود استفاده کنند. صفحه نمایش 6.70 اینچی آن 1440p است که تجربه بازی بسیار خوبی را ارائه می دهد. دارای پردازنده اسنپدراگون 888 و صفحه نمایش LTPO با فرکانس 120 هرتز است که به گیمرها امکان می دهد بازی ها را با سرعت 90 و 120 فریم بر ثانیه بدون تاخیر و گرما انجام دهند. به دلیل عمر باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ فوق العاده سریع، بازیکنان می توانند برای مدت طولانی بازی کنند.


5) OnePlus 10 Pro

 

صفحه نمایش: 6.70 اینچ

باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

رم: 8 گیگابایت

هزینه: 879 دلار

OnePlus 10 Pro یکی دیگر از گوشی های فوق العاده OnePlus است. یکی از محبوب ترین گوشی ها در بین گیمرهای حرفه ای است. پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 8 نسل 1، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و رم 8 گیگابایتی، تجربه‌ای یکپارچه از بازی را تضمین می‌کند. این ویژگی‌ها برای بازی‌هایی مانند PUBG Mobile و COD Mobile ایده‌آل هستند ، جایی که گیمرها می‌توانند به راحتی با سرعت 90 و 120 فریم بر ثانیه بازی کنند. دوربین عقب 48 مگاپیکسلی و دوربین جلو 32 مگاپیکسلی است که برای پخش حرفه ای ایده آل است.


 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت