Winner Pass (WP) یکی از محبوب‌ترین جنبه‌های PUBG Mobile Lite است زیرا به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با تکمیل اهداف در بازی جوایز را ببرند. از طریق 30 رتبه WP، کاربران ممکن است انواع جوایز رایگان و ممتاز (Elite Upgrade) را دریافت کنند.

به دلیل تفاوت قیمت، بیشتر جوایز رایگان به اندازه جوایز برتر منحصر به فرد نیستند. در نتیجه، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند WP خود را از طریق Elite Upgrade با استفاده از Battle Coins (BC) خریداری کنند. با این حال، همه نمی توانند BC را در PUBG Mobile Lite بخرند.

برای دریافت WP، بازیکنان ممکن است از برنامه‌ها و استراتژی‌های خاصی برای دریافت BC رایگان در PUBG Mobile Lite استفاده کنند. در اینجا نحوه شروع کار بازیکنان آمده است.

BC رایگان کسب کنید:

1) Google Opinion Rewards

پاسخ به نظرسنجی ها بر اساس جستجو و تاریخچه سفر، یا سایر موضوعات تصادفی، یکی از ساده ترین و ساده ترین روش ها برای کسب درآمد است. Google Opinion Rewards یکی از ابزارهای نظرسنجی است که یا سؤالات متناسب می پرسد یا آزمون های موضوعی تصادفی را اجرا می کند.

کاربران پس از تکمیل هر نظرسنجی مقدار ناچیزی از Google Play Money دریافت می کنند که ممکن است از آن برای خرید کالاهای درون بازی در بازی هایی مانند PUBG Mobile Lite استفاده کنند. با این حال، گیمرها باید در نظر داشته باشند که دفعات نظرسنجی ها متفاوت است.

2) برنامه های دریافت پول

بازیکنان همچنین می‌توانند با استفاده از برنامه‌های Get-Paid-To (GPT) جوایز بیشتری کسب کنند. این برنامه‌ها یا وب‌سایت‌های GPT اغلب از کاربران می‌خواهند کارهایی مانند مشاهده ویدیو، استفاده از برنامه‌های دیگر، بازی کردن، تکمیل آزمون‌ها، نظرسنجی و غیره را انجام دهند.
در مقایسه با Google Opinion Incentives، وظایف در چنین برنامه‌های GPT اغلب تکرار می‌شوند و کاربران می‌توانند پاداش‌هایی غیر از موجودی Google Play کسب کنند. جوایز رایگان شامل کارت‌های هدیه آمازون، آیتونز، ایکس‌باکس، و فروشگاه پلی استور و همچنین ارز PayPal رایگان است که بازیکنان می‌توانند از آن برای خرید BC در PUBG Mobile Lite استفاده کنند.

Easy Rewards، Poll Pay، Swagbucks و PrizeRebel برخی از محبوب ترین برنامه های GPT هستند.

3) هدایا و مسابقات

اکثر هدایای برجسته یوتیوبرها مسابقات مبتنی بر شانس هستند. در نتیجه، احتمال محدودی برای کسب BC رایگان از Winner Pass از طریق چنین تبلیغاتی وجود دارد. بازیکنان همچنان می توانند با شرکت در چنین تبلیغاتی شانس خود را امتحان کنند.

آخرین نسخه PUBG Mobile Lite Winner Pass، معروف به WP Season 30، در 30 نوامبر 2021 منقضی می‌شود. در نتیجه، کاربران باید هنگام جمع‌آوری کوپن یا موجودی Google Play برای خرید WP، این را در نظر داشته باشند. علاوه بر این، حداقل 280 سال قبل از میلاد برای خرید Elite Upgrade نیاز دارند.