PUBG 2 به زودی…

pubg-2-به-زودی

Krafton به عرضه PUBG 2 تا پایان سال 2022 اشاره می کند.

در این مقاله ویژگی ها، تاریخ انتشار و چند آیتم دیگر را بررسی می‌کنیم.

 

Krafton اخیراً در نتیجه نشت خبر اخیر در مورد یک پروژه قریب الوقوع توجه زیادی را در دنیای بازی به خود جلب کرده است. این اطلاعات توسط کاربری به نام PlayerIGN در توییتر به اشتراک گذاشته شده است و به نظر می رسد که Krafton در حال حاضر برای توسعه نسخه جدید PUBG نیرو استخدام می کند. که این بدین معنی است که انتشار PUBG 2 نزدیک است.

پس از این افشاگری، برخی از کارشناسان صنعت حدس زدند که این بازی ممکن است جانشین مستقیم PUBG باشد. این شایعات معتبر هستند زیرا Krafton مدتهاست که قصد دارد سری معروف PUBG خود را به مخاطبان بازی هندی بازگرداند. این مقاله تمام اطلاعات مربوط به نشت خبر PUBG 2 را که در حال حاضر در اینترنت در دسترس است، به اشتراک می گذارد.

 

لو رفتن به‌روزرسانی‌ها و تاریخ انتشار PUBG 2

PlayerIGN تأیید کرده است که تیم Krafton Amsterdam به دنبال یک مدیر هنری فنی و یک انیماتور فنی است. در این فاش هیچ بازی خاصی ذکر نشده است، فقط این که آگهی های شغلی برای یک “پروژه اعلام نشده” هستند.

طبق شرح وظایف خود، این متخصصان در این بازی آینده با کارگردان و تهیه کننده بازی Krafton همکاری خواهند کرد.

انتظار می رود بازی AAA بر روی Unreal Engine 5 اجرا شود و چند ماه پیش شایعات مختلفی در مورد دنباله PUBG منتشر شد. قبل از افشای این فاش در اینترنت، Alt Char اظهار داشت که Krafton در حال کار بر روی دنباله PUBG است.

محتمل ترین عرضه این بازی تا پایان سال 2022 خواهد بود. از آنجایی که بازی هنوز در دست ساخت است، اطلاعات زیادی در مورد ویژگی های بازی وجود ندارد.

با این حال، بازیکنان می توانند مطمئن باشند که مکانیزم گیم پلی و تجربه گرافیکی آن بسیار شبیه به بازی اصلی PUBG PC خواهد بود. گرافیک ممکن است کمی ارتقا یابد، اما ویژگی های اصلی یکسان باقی خواهند ماند.

این ویژگی ها در PUBG Mobile 2 در دسترس خواهند بود:

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت