به BGMI پایبند باشید

بهتر است به BGMI پایبند باشید زیرا PUBG New State حتما در این مورد آینده نگری هایی کرده و برنامه هایی را مدنظر دارد.

 

Player Unknown’s Battlegrounds که معمولاً با نام PUBG شناخته می شود، دنیای بازی را در سال 2017 به آتش کشید. با فروش میلیون ها نسخه در دسترسی اولیه، این محبوبیت توسعه دهندگان را به ایجاد FPS در تلفن همراه کشاند. در حالی که PUBG Mobile مانند عنوان رایانه شخصی مورد علاقه طرفداران قرار گرفت، در چند کشور به دلیل مشکلات حفظ حریم خصوصی داده ها به سختی می توانست نفس بکشد. اما در سال 2021، Krafton یک بازی کاملاً متفاوت را به طور انحصاری برای بازیکنان موبایل ارائه کرده است.

PUBG New State، تازه وارد از PUBG Universe در سال 2051 قرار دارد و بدین ترتیب محتوا و شخصیت های تازه ای را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. با گرافیک نسل بعدی، توسعه‌دهندگان برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد را پیاده‌سازی کرده‌اند، به‌عنوان مثال، سفارشی‌سازی سلاح، افزودن وسایل نقلیه الکتریکی، یک دنیای باز کاملاً جدید ۸×۸، با ده‌ها مخالف برای مبارزه.

 

بازی جدید BR قول می‌دهد محدودیت‌های بازی‌های موبایلی را پشت سر بگذارد که به وضوح در GFX منعکس شده است. پنل تنظیمات بازنگری شده و مجموعه جدیدی از تنظیمات برگزیده گرافیکی که تا سطح Max تقویت شده اند، بیانگر «بسط فرمول» جدید عنوان BR هستند. پیشرفت‌های بصری، گیم‌پلی آینده‌نگر، نقشه سبک «HUD»، آن را به پکیج خوبی برای تلاش و تقویت مهارت‌های بازی FPS تبدیل می‌کند.

در حالی که انتشار بازی در هند باعث ایجاد هیجان در بین کاربران منطقه شد، BGMI (Battlegrounds Mobile India) با پشتیبانی Krafton قبلاً موفق شده بود پایگاه خوبی در جامعه ایجاد کند. این بازی کم و بیش شبیه به PUBG Mobile است به جز اینکه سازندگان چند عنصر دسی را پاشیده اند تا ناظران را از خود دور نگه دارند.

بازی تمام آیتم های اصلی و حتی نقشه ها را از PUBG Mobile قرض گرفته است. از این رو بازیکنانی که با عنوان محبوب BR آشنا هستند احتمالاً در BGMI یک راهپیمایی خواهند داشت. اگر بخواهیم با بازی موبایل جدید در شهر مقایسه کنیم، جلوه های بصری جذاب نیستند. با رابط Unreal Engine 4، عنوان تلفن همراه بدون شک تجربه ای روان و تنظیم آسان کنترل ها را بر روی PUBG New State ارائه می دهد. با این حال، این کاملاً یک «بازخوانی اساسی» و یک تجربه پیش پا افتاده است. و نه آن ماشین‌ها، دوچرخه‌ها یا ترامواهای آینده‌نگر را پیدا نمی‌کنید که بتوان از آنها به عنوان سرپناه استفاده کرد. تسلیحات در هر دو عنوان یکسان است، به جز چند اضافات جزئی مانند تفنگ جدید DSR-I، سپرهای قابل نصب، و غیره. چتر نجات روی پشت شما می ماند تا زمانی که پاهای خود را روی زمین بگذارید.

 

چند عنصر دیگر که در BGMI وجود ندارند عبارتند از: Drone Store، راه اندازی HUD (هدز آپ نمایشگر) که مقدار را در کنار کاراکتر نشان می دهد، انتخاب سرورهای مختلف به دلخواه، جلوه آسیب رنگ سبز، تنظیم کاراکتر جدید می‌توانید در حین اجرا، گزینه‌ای برای بازیابی حریفان سرنگون شده و البته نقشه‌های جدید Troi، Erangel 2051، TDM map- Station که در حال حاضر در نسخه بتا است، پیش‌نمایش کنید. و در آخر، توسعه دهندگان تلاش می کنند تا طرفداران محیط زیست باشند و بازیکنان را قادر می سازند تا هنگام پایین آمدن از وسیله نقلیه موتور را خاموش کنند تا در مصرف سوخت صرفه جویی کنند.

اما علیرغم اینکه PUBG New State دارای چند نکته خوب است که به عنوان چالش بزرگ بعدی برای بازیکنان در نظر گرفته می شود، ما همچنان ترجیح می دهیم فعلاً به BGMI پایبند باشیم. نمی‌دانید چرا باید به همان نقشه‌ها و محتوای قدیمی منتهی شد؟ مهمتر از همه، اشکالات بی پایانی است که سازندگان سعی در رفع آنها با به روز رسانی دارند.

اکثر بازیکنان هنوز در راه اندازی بازی با مشکلاتی روبرو هستند (غیرفعال کردن اشکال زدایی USB می تواند آن را حل کند)، گرافیک ضعیف، رنگ های غیرعادی در برخی از دستگاه های iOS نشان داده می شود، تاخیر در نمایشگر انباشته EXP، مشکلات مربوط به حساسیت کنترل، و مهمترین و آزاردهنده ترین باگ سرور اتصال را قطع کنید که به سختی به بازیکنان اجازه می دهد وارد بازی شوند. در حالی که گفته می‌شود استودیو PUBG به سختی برای رفع این مشکل کار می‌کند، اما هنوز هم زمان می‌برد تا بازی شروع به کار کند.

 

علی رغم این نکات فنی، یکی دیگر از دلایل ماندن به BGMI، مکانیک ساده گیم پلی است. با اینکه ریشه PUBG New State از استودیوی PUBG می آید، این بازی بیشتر شبیه همتای PC خود است. بدون شک سفارشی‌سازی کنترل دقیق است، اما برای کسانی که با نسخه رایانه شخصی آشنا نیستند و آن دسته از بازیکنان فصلی که می‌خواهند دست خود را در بازی جدید امتحان کنند، بقا ممکن است برای آنها دشوار باشد. اگرچه PUBG New State یک به‌روزرسانی فصلی است، اما چیزهای بیشتری برای ارائه دارد، تا زمانی که سازندگان راه‌حلی مشخص برای رفع این باگ‌ها ارائه نکرده‌اند، به بازیکنان هند توصیه می‌کنیم فعلاً به BGMI لبخند زده و ان را تحمل کنند.

 بهتر است به BGMI پایبند باشید زیرا PUBG New State بیش از حد آینده نگر است که نمی توان آن را مدیریت کرد و این نکته اولین بار در BGR India ظاهر شد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3 (2 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه