گروه رسانه ای Tencent و Aftershock، طبق اطلاعیه ای از شب گذشته، LIVIK COMMUNITY را با جایزه 50 دلاری راه اندازی کردند.

این جام برای همه بازیکنان از شمال، جنوب و مرکزی آمریکا و همچنین اقیانوسیه آزاد است. وب سایت AMG به بازیکنان اجازه می دهد برای این کار ثبت نام کنند. این رویداد چهار روزه از 18 تا 20 می برگزار می شود. فینال در 23 مه برگزار خواهد شد. علاوه بر روز اول، روز سوم از ساعت 7 بعدازظهر CT در کانال های یوتیوب و فیس بوک موبایل PUBG به صورت زنده پخش می شود.

با همه بازیکنان PUBG MOBILE تماس بگیرید! LIVIK COMMUNITY در روزهای دهم و بیستم می برگزار خواهد شد. تقویم خود را بررسی کنید و به سرگرمی بپیوندید. – لطفا جایزه 50000 دلاری را به اشتراک بگذارید!

PUBG MOBILE (PUBGMOBILE) 14 مه 2022

سال تکمیل LIVIK COMMUNITY در راه است.

  • 18 مه: مسابقات مقدماتی انفرادی
  • 19 مه: تک نفره
  • 20 مه: دو نفر.
  • 23 مه: فینال: فینال.

میزبانی فینال توسط ریچارد هات جوکس کاستیلون با پخش کننده مورد علاقه اش و یکی از میهمانان ویژه 100 Thieves، Jack CourageJD Dunlop، برگزار می شود. سازندگان برتر مبتنی بر NA در مرحله دوم مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

 

نقشه رسمی Livik در 13 می در PUBG Mobile توسط Patch 2.0 منتشر شد. این نقشه تفاوت های مختلفی داشت، شهر باعث ارتقای شهر و نوسازی سازه های ساختاری و گرافیکی شد. یک ماشین جدید و چندین سلاح جدید نیز اضافه شده است. پچ جدید همچنین ویژگی انتخاب اضطراری را در نظر گرفته است، که به بازیکنان اجازه می‌دهد برنامه نجات را فراخوانی کنند و به سرعت وارد منطقه شوند.