حلقه آخر پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

حلقه آخر در بازی های بتل رویال حساس ترین محل بازی هستنند و تنش در آنجا به بالاترین حد خودش می رسد. بازیکن ها در این شرایط باید حواس خود را کاملا جمع کنند تا بتوانند بهترین ضربات خود را به حریف وارد کنند و آن ها را از پای در بیاورند تا برنده بازی شوند. در این مقاله قصد داریم نکاتی که شما نباید در حلقه آخر بازی انجام دهید را برای شما بگوییم.

لوت کردن یکی از بزرگترین اشتباهای است که بازیکنان در این حلقه انجام میدهند. وقتی شما یک نفر را میکشد معمولا  بالای سر جنازه او می روید تا آن ها را لوت کنید. این کار در آخر بازی یکی از بزرگترین اشتباهات است زیرا در این موقعیت مپ بازی به کوچکترین حد خود رسیده و بازیکنان دیگر به راحتی میتوانند شما را پیدا کنند و شما رو مورد هدف قرار دهند.

مورد بعدی که باید رعایت شود تیراندازی بی هدف است. شما نباید بدون اینکه موقعیت کامل برای تیراندازی داشتید بدون هدف شلیک کنید. با این کار شما مکان خود را لو میدهند و همچنین به دشمن این اجازه را میدهند که بتواند به سمت شما تیراندازی کند. همچنین اگر مشاهده کردید که دشمن در جایی کمین کرده است به راحتی می توانید با استفاده از نارنجک های مختلف آن ها را از مخفیگاه خود خارج کنید و یا اینکه به آن ها آسیب وارد کنید. پس یادتان باشد همیشه از حداکثر توان برای حملات خود استفاده کنید.

سعی کنید در حلقه آخر بازی دوربین تفنگ های خود را عوض کنید و دوربین های نزدیک برد را انتخاب کنید برای مثال دوربین های 4x بسیار مناسب درگیری های نزدیک هستند و به شما اجازه میدهند به راحتی دشمنان را مورد هدف قرار دهید. مورد دیگری که شما باید به آن توجه کنید استفاده از pain killers و یا energy drinks  است که باید قبل از اینکه وارد درگیری شوید از آن ها استفاده کنید. این آیتم ها به شما این اجازه را میدهند که بدون اینکه کاری کنید به طور خودکار مقداری از جان خود را پر کنید. پس حتما قبل از درگیری ها از این نوع وسایل استفاده کنید.

شما میتوانید از اینجا درباره اسنایپر در بازی کالاف دیوتی موبایل بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت