خبر بد برای BGMI، PUBG و COD

خبر بد برای BGMI، PUBG و COD

Ubisoft Rainbow Six Mobile در راه است!

من آن را خبر بد یا خبر خوب می نامم. زیرا این خبر بدی برای گیمرها نیست. اما برای کسانی که توسعه دهندگان بازی هستند، می تواند سیگنال خطرناکی باشد. فرض کنید یک بازی در حال حاضر بازار را اشغال کرده است. آن موقع بود که چنین بازی ای وارد بازار شد، کمی استرس زا.

حال اخبار بد برای BGMI PUBG و Call of Duty Games در سال 2022 را بررسی کنید.

این امر به ویژه زمانی صادق است که بازی‌های قدیمی‌تر بازی‌های سنگین‌تری مانند PUBG، BGMI یا Call of Duty باشند. اگرچه فکر نمی کنم که این اصلاً چیز بدی باشد. زیرا اکنون کل بازار پر از رقابت است. بنابراین نمی توان گفت که چیز جدیدی رقابت خواهد کرد.

چه خبرهای بدی برای بازی های BGMI، PUBG و Call of Duty در سال 2022 است؟

 

 این بار بیایید بگوییم چه خبری “خبر بد” نامیده می شود. بنابراین موضوع این است که یوبی سافت به زودی یک بازی موبایلی به نام Rainbow Six را عرضه خواهد کرد. هر چه هست، وقتی بازی جدیدی وارد بازار می شود، قدیمی ها (طرفداران بازی های قبل) کمی با آن مشکل دارند.

با این حال، باید دید که آیا Rainbow Six اصلاً قادر به انجام گرفتن ابتکار عمل است یا خیر. زیرا PUBG و BGMI قبلاً بازار خود را ایجاد کرده اند. آمدن به آن بازار و تصاحب آن برای یک تازه وارد آسان نخواهد بود.

زیرا گیمرها از قبل در یک بازی قرار گرفته اند. و همچنین از اینجا مزایای مختلفی دریافت می کنند. اما این بدان معنا نیست که آنها این گزینه را نخواهند پذیرفت. به گفته کارشناسان، Rainbow Six در رقابتی تنگاتنگ خواهد بود.

البته چندین ویژگی دیگر نیز وجود دارد که ممکن است در بازی های رقیب دیده و تجربه کرده باشید. Rainbow Six Mobile دارای ویژگی چت صوتی به همراه سیستم پینگ تک ضربه ای خواهد بود. علاوه بر این، امکان بازی متقابل بین دستگاه های iOS و Android را فراهم می کند. بازی Rainbow Six Mobile دارای 5 بازیکن در مقابل 5 بازی دیگر در نقشه های مختلف مانند Border و Bank، با حالت های مختلف بازی از جمله Bomb و Secure Area خواهد بود. توسعه دهندگان ادعا می کنند که بازی اکشن جدید برای موبایل ساده شده است.

نحوه بازی Rainbow Six Mobile

این بازی به زودی وارد مرحله آزمایشی خواهد شد و از این رو، بازیکنان شانس زیادی برای آزمایش نسخه در دست اجرا بازی Rainbow Six Mobile دارند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حساب کاربری یوبی سافت خود را بسازید یا وارد حساب کاربری موجود شوید تا قبل از انتشار، شانس بازی را داشته باشید.  اگرچه، باید توجه داشته باشید که همه بازیکنان ثبت نام شده نمی توانند قبل از راه اندازی Rainbow Six Mobile را بازی کنند. اگر انتخاب شوید، یک ایمیل تأیید دریافت خواهید کرد.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت