خرید یوسی پابجی موبایل و فرار از خانه!

نوجوان اهل بمبئی 15میلیون روپیه برای خرید یوسی بازی pubg از حساب بانکی مادرش خرج و از خانه فرار کرد.

یک نوجوان 16 ساله بمبئی پس از اینکه والدینش از مطلع شدند ، PUBG اعتیاد پسرشان به بازی محبوب از خانه در حومه غربی جوگشواری فرار کرد.

ظاهراً این نوجوان 10 میلیون روپیه از حساب بانکی مادرش برای دریافت کارت شناسایی و ارز مجازی برای انجام بازی خرج کرده بود.

این مقام مسئول گفت : این حادثه شامگاه چهارشنبه پس از مراجعه با شکایت مفقودی و MIDC پدر این پسر به کلانتری با توجه به اینکه پسر نابالغ بود،با تشکیل پرونده آدم ربایی توسط پلیس آگاهی و تحقیقات آغاز شد.

به گفته یک مقام پلیس متعاقباً پلیس این نوجوان فراری را بعدازظهر پنجشنبه به منطقه غارهای ماهاکالی در اندهری ( شرق ) ردیابی کرد و او را نزد والدینش بازگرداند این مقام مسئول گفت: زمانی که والدین از معامله آنلاین مطلع شدند،پسر را سرزنش کردند و به دنبال آن پسر نامه ای نوشت و خانه را ترک کرد وی افزود: تیم جنایی با کمک مطلعان و تحلیل فنی موفق به ردیابی پسر بچه شدند که پس از مشاوره به پدر و مادرش بازگردانده شد.

متأسفانه، این یک حادثه منفرد مربوط به اعتیاد به PUBG نیست. در یک حادثه نگران کننده که در اوایل امسال رخ داد ، پسر 17 ساله ای که 75000 روپیه از یکی از دوستانش برای خرید ویژگی های اضافی در یک بازی قرض گرفته بود ، پس از اینکه نتوانست وام را برگرداند، کشته شد. این حادثه در رایپور ، چاتیسگر ، زمانی رخ داد که در 10 مارس جسد پسر در منطقه سارانگره در رایگر ، پنج روز پس از ناپدید شدنش پیدا شد.


طبق گزارشی در روزنامه تایمز هند ، قربانی که دانش آموز کلاسنهم بود، به بازی معتاد شده بود و سال گذشته 75000 روپیه از دوستش چاوان کونت قرض گرفته بود . او از این پول برای خرید ویژگی های اضافی در بازی از جمله اسلحه و گلوله استفاده کرد.با این حال ، از ژانویه به بعد، زمانی که کونت شروع به درخواست پول کرد، قربانی همیشه بهانه ای برای تعویق پرداخت می آورد. وقتی کونته متوجه شد که پسر قصد بازپرداخت مبلغ را ندارد، تصمیم گرفت همه چیز را به دست خود بگیرد. در 10 مارس تصمیم گرفت مقتول را مست کند و پول را به زور بگیرد وقتی دومی بهانه دیگری آورد ، مشاجره شروع شد و کونت گلوی قربانی را برید.

در حادثه دیگری که در سال گذشته رخ داد ، یک نوجوان پنجابی و معتاد به بازی از خارار پنجاب پس از خرج کردن 16 میلیون روپیه از حساب پدرش برای شور و شوق بازی ، PUBG خرید مهمات مجازی در موبایل را به سطح دیگری برد این جوان 17 ساله به بهانه کلاس های آنلاین ، تلفن همراه پدرش را می گرفت، اما به حساب های بانکی پدرش دسترسی داشت تا برای خود و دوستانش خریدهای درون برنامه ای انجام دهد.

پدر پس از اطلاع از رفتارهای دوگانه پسرش ، تصمیم می گیرد پسر را در یک تعمیرگاه اسکوتر کار کند تا ارزش پولی که به سختی به دست آورده است را به او بیاموزد. پدر به تریبون گفت : « نمی توانم بگذارم او در خانه بیکار بنشیند و حتی برای درس خواندن هم نمی توانم به او تلفن همراه بدهم. او در یک تعمیرگاه اسکوتر کار می کند تا بفهمد کسب درآمد چقدر سخت ” است.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

3 دیدگاه برای “خرید یوسی پابجی موبایل و فرار از خانه!

  1. Helmon گفته:

    داستان پسر ایرانی رو که برای پابجی کل پس انداز مادرشو خرج کرد رو فراموش کردین بذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت