سری مسابقات PUBG New State Mashup اعلام شد.

سری مسابقات PUBG New State Mashup اعلام شد

 

سری مسابقات PUBG New State Mashup برای بازیکنان در آمریکای شمالی اعلام شده است.

تاریخ، جایزه و سایر جزئیات را اینجا بررسی کنید.

 

PUBG New State با نام مستعار New State Mobile مجموعه جدیدی از مسابقات را برای بازیکنان اعلام کرده است.

PUBG New State Mashup یک تورنمنت آنلاین رقابتی است که هدف آن گیمرهای آماتور بسیار ماهر است که به دنبال ایجاد تیمی برای ادعای حقوق برتر در آمریکای شمالی هستند. New State Mobile در بیانیه‌ای گفت: «به دنبال چالش موفقیت‌آمیز ماه گذشته NEW STATE MOBILE، ما مفتخریم که NEW STATE MOBILE MASHUP – سری مسابقات آنلاین رقابتی بعدی برای NEW STATE MOBILE با هدف آماتورهای بسیار ماهر را اعلام کنیم. بازیکنانی که به دنبال تشکیل یک تیم برای ادعای حقوق نهایی در آمریکای شمالی هستند!”

در توضیح این مسابقات، بازی ادامه داد: “ما هیجان زده هستیم که با اجرای فرصت های متعدد برای بازیکنان برای شرکت در سری چهار هفته ای MASHUP: تورنمنت های میزبانی اینفلوئنسر و مقدماتی باز، به ساختن چالش قبلی قبلی ادامه دهیم.”می‌توان آموخت که هر فرمت دارای تیم‌های واجد شرایطی است که در BR: حالت Extreme Mode جدید New State Mobile در نقشه Troi بازی به رقابت می‌پردازند تا شانس بردن سهم خود از استخر جوایز 250000 دلاری و واجد شرایط شدن برای فینال بزرگ را داشته باشند.

 

 

فینال بزرگ از 1 تا 3 آوریل برگزار می شود. بازیکنان جدید State Mobile در آمریکای شمالی می توانند تمام جزئیات مربوط به مسابقات را در زیر بررسی کنند.

مسابقاتی که توسط اینفلوئنسرها برگزار می شود اینفلوئنسرها و سازندگان محتوا، از جمله ChocoTaco، Wynnsanity، و NoahfromYoutube، میزبان یک تورنمنت مقدماتی هفتگی به عنوان بخشی از سری مسابقات New State Mobile Mashup خواهند بود.

مجریان برتر هر یک از این رویدادهای میزبان اینفلوئنسرها واجد شرایط مسابقه نهایی بزرگ در آوریل خواهند بود. هر یک از سه تورنمنت میزبانی اینفلوئنسر برنامه‌ریزی‌شده دارای جایزه ۵۰۰۰ دلاری خواهد بود. بهترین تیم از هر تورنمنت که توسط اینفلوئنسرها برگزار می شود، واجد شرایط برای فینال بزرگ خواهد بود.

 

تاریخ برگزاری مسابقات توسط اینفلوئنسرها: Wynnsanity – 10 مارس شکلات – 17 مارس نوح از یوتیوب – 24 مارس باز کردن مسابقات مقدماتی در سرتاسر سری مسابقات New State Mobile Mashup، سه مجموعه Open Qualifiers وجود خواهد داشت که هر کدام در طی سه روز برگزار می‌شوند و دارای جایزه 10000 دلاری هستند.

حداکثر 128 تیم می توانند برای شرکت در هر مرحله مقدماتی آزاد ثبت نام کنند. سه تیم برتر از هر مرحله مقدماتی آزاد مستقیماً به فینال بزرگ راه خواهند یافت. تاریخ مسابقات مقدماتی آزاد: 11 تا 13 مارس 18 تا 20 مارس 25 تا 27 مارس فینال بزرگ با حضور 16 تیمی که از طریق تورنمنت های اینفلوئنسر سازماندهی شده و مقدماتی باز واجد شرایط بودند، فینال بزرگ شامل یک جایزه 200,000 دلاری به اضافه 5,000 دلار جایزه برای MVP مسابقات کلی خواهد بود. سه تیمی که از طریق تورنمنت های میزبانی اینفلوئنسر واجد شرایط شدند و 9 تیمی که از طریق مسابقات مقدماتی اوپن واجد شرایط شدند، با چهار تیم وایلد کارت ملحق خواهند شد. جزئیات مربوط به آن تیم های وایلدکارت در آینده اعلام خواهد شد. تاریخ های بزرگ فینال: 13 آوریل تفکیک صندوق جایزه کل صندوق جایزه شامل 250000 دلار خواهد بود و به شرح زیر تقسیم می شود:

1. 3 بار مسابقات میزبانی اینفلوئنسر، هر کدام با جایزه 5000 دلاری (مجموع 15000 دلار).

2. 3 مسابقه مقدماتی باز، هر کدام با جایزه 10000 دلاری (مجموع 30000 دلار).

3. فینال بزرگ با جایزه 200000 دلاری. 4. پاداش 5000 دلاری برای MVP کلی مسابقات. لازم به ذکر است که فقط بازیکنان منطقه آمریکای شمالی واجد شرایط شرکت هستند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت