فایت نزدیک : پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

فایت یا همان درگیری و نبرد جزو مهمترین مسائل بازی های شوتینگ است. به خصوص در بازی های بتل رویال امکان اینکه شما با افراد زیادی رو به رو شوید بسیار زیاد است. در بازی های بتل رویال نحوه درگیری ها متنوع هستند و به سه حالت نزدیک ، میانه و دور تقسیم می شوند. هر کدام از این فایت ها تکنیک خاص خود را دارا هستند که در این مقاله قصد داریم در رابطه با نوع نزدیک آن صحبت کنیم.

اولین مسئله مهم در فایت های نزدیک اسلحه شما است. شما باید با توجه به نوع درگیری ها اسلحه خود را انتخاب کنید که برای از بین بردن دشمنان نزدیک شما به اسلحه های مانند شاتگان یا انواع smg نیاز دارید. شاتگان ها بهترین اسلحه برای این نوع درگیری ها هستند اما به این موضوع توجه کنید که شما فقط یک یا دو فرصت تیراندازی با این تفنگ ها را به دست خواهید آورد و هدف گیری شما باید بسیار دقیق باشد. اما تفنگ های smg به شما این قابلیت را میدهند که تیرهای زیادی را در مدت زمان کم شلیک کنید و دشمن ها را از بین ببرید.

نکته دوم که در فایت های نزدیک باید به آن دقت کنید این که این درگیری ها دوئل نیستند و شما مجبور نیستید سر جای خود بایستید. شما باید تا جایی که میتواند موقعیت را برای تیراندازی دشمن سخت کنید و شانس اینکه به شما تیر بزنند را از آنها بگیرید. شما حتما لازم نیست که سنگر بگیرید بلکه میتوانید از تمامی فضای ساختمان ها استفاده کنید. برای مثال میتوانید از در ها به سرعت عبور کنید تا دید دشمن از روی شما برداشته شود.

همچنین اگر مجبور شدید که با یک دشمن رو در رو مقاله کنید همانند بازی هایی مثل فورتنایت یا اپکس سعی کنید تا جایی که میتوانید در حرکت باشید. شما میتوانید به پشت سر هم دکمه پرش را بزنید تا تیراندازی برای دشمن سخت شود یا اینکه اگر به سمت جایی میروید که سنگر بگیرید سعی کنید در لحظات اخر بر روی زمین لیز بخورید تا هدف گیری را برای دشمن سخت کنید. تیراندازی هنگام پرش ممکن اندکی سخت باشد برای همین سعی کنید از شاتگان استفاده کنید که فقط با یک یا دو تیر دشمن را بکشید یا اینکه از تفنگ هایی با سرعت تیراندازی بالا استفاده کنید.

شما میتوانید از اینجا درباره اسنایپر بازی کالاف دیوتی موبایل بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت