فورتنایت موبایل : نکاتی برای بردن

در حال بارگذاری ویدئو ...

فورتنایت موبایل یک از بازی های معروف بتل رویال که مقداری با بازی های دیگر متفاوت است. این بازی به دلیل نیاز به ساختمان سازی اندکی با دشواری همراه است. در این مقاله قصد داریم به شما نکاتی بگوییم که بتوانید در این بازی محبوب و پرطرفدار برنده شوید.

1- از هدفون استفاده کنید 

بیشتر اوقات چون شما ممکن است در یک مکان شلوغ در حال بازی باشید ، بازی را روی حالت سکوت میگذارید. شرکت اپیک به همین دلیل قابلیت قرار داده که شما از روی صفحه بازی هم میتوانید تشخیص دهید تیراندازی از کجا انجام میشود. اما با این حال پلیر حرفه ای آن کسی است که قبل این اتفاقی را ببیند صدای آن را شنیده باشد. برای اینکار سعی کنید از هدفون استفاده کنید تا بتوانید با بیشترین دقت محل درگیری ها را متوجه شوید.

2-  وقتی که مسیری را پیاده میروید از حالت اتوماتیک استفاده کنید

وقتی که شما در حال طی کردن مسیری طولانی هستید که ممکن است مجبور شوید برای مدت طولانی به سمت هدف بدوید سعی کنید از حالت اتوماتیک دویدن استفاده کنید. وقتی که شما به صورت دستی میدوید بیشتر حواس شما به این است برای سریع تر رسیدن به هدف چه کار کنید ولی وقتی از حالت اتوماتیک استفاده میکنید میتوانید به اطراف دقت کنید تا از طرف آن ها ضربه نخورید یا اینکه با نگاه کردن به اطراف اسلحه های بهتری پیدا کنید.

3- سریع بیلد کنید

تفاوت اصلی فورتنایت موبایل و بقیه بازی های بتل رویال همین بیلد کردن است. بیلد کردن را تمرین کنید و تا جایی که میتوانید سریع شوید. با بیلد کردن میتوانید از خود محافظت کنید ، استراتژی دشمن را به هم بریزید یا اینکه موقعیت بهتری نسبت به آن ها پیدا کنید و آن ها را بکشید. بیلد نکته ی اصلی بازی فورتنایت است که بسیاری از بازیکنان از آن میترسند پس روی بیلد کردن تمرکز کنید.

شما از اینجا میتوانید درباره فصل دوازده بازی کالاف دیوتی موبایل بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت