مبتدیان فیری فایر

در حال بارگذاری ویدئو ...

مبتدیان بازی محبوب فیری فایر باید به یک سری نکات دقت کنند. بازی فیری فایر یکی از معروف ترین بازی های بتل رویال برای پلتفرم گوشی است . این بازی بالغ بر 500 میلیون بار دانلود شده است و جزو محبوب ترین بازی های گوشی موبایل میباشد. این بازی به دلیل گرافیک نسبتا روان و قابلیت اجرا بر روی بیشتر موبایل ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم نکات ابتدایی بازی را برای شما بگوییم.

اولین نکته ای که مبتدیان این بازی باید بدانند این است که هر کاراکتر در این بازی قابلیت مخصوص به خود را دارا هستند. انتخاب درست کاراکتر تا حد زیادی به شما کمک میکند تا بازی بهتری داشته باشید. شما باید به دقت ویژگی های هر کاراکتر را بخوانید و بر اساس آن سبک بازی خود را مشخص کنید تا بتوانید به پیروزی برسید.

مبتدیان این بازی گاهی ممکن است به نقشه کوچک کنار بازی توجه نکنند. این نقشه جزو مهم ترین چیزهایی است که شما باید به آن دقت کنید. اطلاعاتی که این نقشه کوچک به شما میدهد فوق العاده است. شما میتوانید محل تیراندازی ها مکان های اطراف و حتی زون که در حال کوچک شدن است را هم در آن ببینید و طبق آن تصمیم گیری کنید پس همیشه حواستان باشد که هر از گاهی به مینی مپ یا همان نقشه نگاه کنید.

لگد تفنگ های بازی فیری فایر به نسبت سایر بازی ها مانند پابجی بسیار کمتر است. نکته ای که مبتدیان بازی به آن دقت کنند این است که از تیراندازی نترسند. شما به راحتی میتوانید در بازی فیری فایر بدون نگرانی درباره لگد تفنگ ها تیراندازی کنید و دشمنان را از پا در بیاورید. اما نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که هر زمانی برای شروع درگیری و تیراندازی مناسب نیست. شما باید منتظر موقعیت مناسب باشید تا بتوانید یک درگیری را شروع کنید و در آن برنده شوید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت