محبوب ترین بازی های نبرد رویال موبایل در مارس 2022

محبوب ترین بازی های نبرد رویال موبایل در مارس 2022

چند سال پیش، عناوین رایانه‌های شخصی به‌عنوان تجربه تیراندازی بتل رویال با اکتان بالا شناخته می‌شدند و بازی‌هایی مانند Clash of Clans، Subway Surfers، Angry Birds و غیره بازار بازی‌های موبایلی را در سراسر جهان تکان دادند. با این حال، با ظهور عناوینی مانند PUBG Mobile و Free Fire، این سناریو برای همیشه تغییر کرده است.

به دلیل مسابقات جهانی مکرر که توسعه دهندگان مربوطه برای Free Fire و PUBG Mobile برگزار می کنند، صحنه ورزش های الکترونیکی در بازی های تلفن همراه در حال افزایش است. موفقیت بازی ها و احساسات ایجاد شده در سبک بتل رویال همچنین منجر به عرضه چندین شوتر BR دیگر برای گوشی های هوشمند شده است.

اگر خوانندگان می‌خواهند درباره بازی‌های محبوب بتل رویال بیشتر بدانند، نباید بخش زیر را نادیده بگیرند.

توجه: Fortnite از لیست حذف شده است زیرا دارای پایگاه کاربری بالاتری برای رایانه شخصی و کنسول بازی است.


لیستی از مشهورترین تیراندازهای بتل رویال موجود برای iOS و Android

1) قوانین بقا

بسیاری Rules of Survival (ROS) را یکی از بازی های پیشگام ژانر BR در پلتفرم های موبایل می دانند. شوتر BR 300 نفره در سال 2018 پس از اینکه از سال 2017 در مرحله بتا قرار داشت، به صورت جهانی عرضه شد.

این بازی دارای بیش از 280 میلیون کاربر در سراسر جهان در پلتفرم های مختلف است. اخیراً، NetEase Games به‌روزرسانی 2.0 را برای محبوب‌ترین شوتر BR خود منتشر کرده است که هدف آن ارائه یک نسخه اصلاح‌شده است.


2) PUBG: New State

PUBG یک فرنچایز کاملاً محبوب است که تا حدودی ژانر بتل رویال را برای بازی های موبایل تعریف می کند. PUBG: New State جدیدترین سرمایه‌گذاری بازی‌سازان و ناشران کرافتون کره جنوبی است.

New State برای ارائه یک تجربه بازی شوتر آینده‌نگر راه‌اندازی شد. در ابتدا، بازی به دلیل یک تجربه باگ، دهان به دهان منفی دریافت کرد. با این حال، توسعه دهندگان بعدا آن را با به روز رسانی های بعدی بهبود بخشیدند.

این بازی در حال حاضر بیش از 10 میلیون نصب در فروشگاه Google Play دارد که با توجه به عرضه آن در نوامبر 2021 قابل تحسین است.


3) COD: موبایل

COD: موبایل احتمالاً قابل توجه ترین میراث را در بین بازی های این لیست از نظر محبوبیت دارد. این یک بازی موبایل اقتباسی از پرطرفدارترین فرنچایز FPS در سطح جهان است، یعنی Call of Duty.

وقتی صحبت از ویژگی های درون بازی به میان می آید، بازی هم کمیت و هم کیفیت را به رخ می کشد. COD: موبایل دارای شخصیت‌های معروف، حالت‌ها، سلاح‌ها، امتیازات، نقشه‌ها و موارد دیگر از دیگر عناوین معروف Call of Duty است.

اگرچه این بازی نسبت به سایر بازی‌های موجود در این لیست طرفداران زیادی ندارد (به دلیل نیازهای پیشرفته‌تر)، اما در طول زمان توانسته است تعداد بازیکنان خیره‌کننده‌ای را حفظ کند.

توسعه دهندگان همچنین بسیاری از مسابقات ورزشی را برای COD: Mobile ترتیب داده اند تا جذابیت انبوه آن را افزایش دهند.


4) PUBG Mobile (از جمله BGMI و سایر انواع منطقه ای)

PUBG Mobile از جمله بازی‌های اولیه بتل رویال بود که این ژانر را هیجان‌انگیز کرد. PUBG Mobile اکشن بازی شدیدی را ارائه کرد که تا حد زیادی در اکثر بازی‌های موبایل قبلی وجود نداشت.

با گذشت زمان، بازی در کشورهای مختلف با موانع زیادی در ممنوعیت ها و بلاک ها روبرو شد. با این حال، توسعه دهندگان سرورها و انواع خاصی (مانند BGMI) را راه اندازی کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که رشد عنوان ادامه دارد.

نسخه موبایل Battlegrounds که توسط Krafton پشتیبانی می‌شود، مانند New State متعلق به دنیای PUBG است.


5) Garena Free Fire

مدت‌هاست که Garena Free Fire یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال در کنار PUBG Mobile بوده است. این بازی به دلیل نیاز کمتر به منابع، به کاربران گوشی های هوشمند رده پایین پاسخ می دهد.

Free Fire با گیم پلی سرگرم کننده خود در نفوذ به توده ها موفق بوده است. این بازی دارای بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد است که شامل عناصر RPG مانند (با بیش از 35 توانایی شخصیت) می شود.

در نیمه دوم سال 2021، Garena یک نسخه پیشرفته از بازی پرچمدار نبرد رویال خود، Free Fire MAX را راه اندازی کرد . نوع MAX همچنین موفق شده است پایگاه کاربران خیره کننده ای را جمع آوری کند.

بازیکنانی که می خواهند یک تجربه گیم پلی مانند Free Fire با کیفیت گرافیک بهتر و فیزیک بازی داشته باشند، می توانند نسخه MAX را امتحان کنند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت