مری جین واتسون در Fortnite

مری جین واتسون در Fortnite

احتمال حضور مری جین واتسون در بازی Fortnite

دو افشاگر سرشناس با انتشار تصویر جدیدی ادعا کردند که کاراکتر مری جین واتسون در آینده‌ی نزدیک به مرد عنکبوتی در بازی Fortnite ملحق می‌شود.

فصل اول از چپتر سوم بازی Fortnite تمرکز زیادی روی مرد عنکبوتی دارد. اسپایدرمن در این فصل به بتل پَس اضافه شد و گرین گابلین، دشمن دیرینه‌ی این قهرمان مارول نیز به فروشگاه آیتم‌ها راه یافت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شایعاتی مبنی‌بر راه‌یابی یکی از دوستان پیتر پارکر به جزیره‌ی بازی فورتنایت منتشر شده است. البته اگر این شایعات رنگ واقعیت به خود بگیرند، بی‌تردید مرد عنکبوتی از شنیدن آن خوشحال خواهد شد.

دو افشاگر سرشناس فورتنایت اخیرا ادعا کردند که مری جین واتسون، دوست دیرین و معشوقه‌ی اسپایدرمن در آینده‌ی نزدیک ازطریق فروشگاه آیتم‌ها به این بازی بتل رویال اضافه می‌شود. این دو افشاگر یعنی FNBRIntel و InTheShadeYT تصویری نیز از پوسته‌ی این کاراکتر منتشر کردند. این تصویر مری جین را درحالی با موهای قرمز رنگ معروف خود و پیراهنی با طرح ابرقهرمان مورد پسندش نشان می‌دهد که ظاهر خود از کمیک‌ها را حفظ کرده است.

مری جین واتسون از همان ابتدا درکنار پیتر پارکر در مارول کامیکس حضور داشت و اولین حضور کامل این کاراکتر به جلد ۴۲ کمیک بوک Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز) باز می‌گردد که در اوت ۱۹۹۶ منتشر شد. از آن زمان مری جین در برنامه‌های تلویزیونی، کمیک‌ها و فیلم‌های بی‌شماری ظاهر شد. که نقش آن را کیرستن دانست، زوئی کراویتز و در سه‌گانه‌ی آخر زندیا به تصویر کشیدند. پوسته‌ی MJ با نقش‌آفرینی زندیا در اوایل این فصل به‌عنوان یک بخش از باندل Spider-Man: No Way Home (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) به بازی Fortnite راه یافته بود.

افشای پوسته‌ی مری جین واتسون اندکی پس از کشف مدل کاراکتر اتزیو آئودیتوره از مجموعه بازی Assassin’s Creed در فایل‌های آخرین به‌روزرسانی بازی Fortnite اتفاق افتاد که نشان از اولین حضور این قاتل ایتالیایی در آینده‌ی نزدیک داشت. البته این مورد تابه‌حال از سوی شرکت اپیک گیمز تأیید یا تکذیب نشده است. چند روز پیش نیز دو پوسته و آیتم‌های متعددی از نائومی اوساکا، تنیس‌باز ژاپنی به فروشگاه آیتم‌ها اضافه شد.

 

 

بازی Fortnite حالا برای مدتی است که در رادار گیمرهای آنلاین قرار گرفته است و به یک بازی ضروری روی کنسول و پی‌سی تبدیل شده. اما هنوز بسیاری از بازی‌کنندگان سوالاتی در مورد این بازی، چگونگی نسخه‌های مختلف آن و دیگر موارد دارند.

آیا بازی رایگان است؟

بازی Fortnite Battle Royale را می‌توانید به صورت رایگان برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی دانلود و بازی کنید. این بازی یک حالت و یک نقشه دارد و به تازگی توانسته رکورد 2 میلیون بازی‌کننده‌ی همزمان را به ثبت برساند. همین نسخه از بازی است که همه بازی می‌کنند و با توجه به جمعیت بازی‌کننده،‌ بهتر است همین نسخه را انتخاب کنید.

 

اگرچه بازی Fortnite Battle Royale برای دانلود رایگان است، در کنسول ایکس‌باکس وان برای بازی کردن آن نیاز به اشتراک پولی ایکس‌باکس لایو دارید. بازی‌کنندگان البته در نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 نیازی به داشتن اشتراک پلی‌استیشن پلاس ندارند و واقعا می‌توانید آن را در پلی‌استیشن 4 به طور رایگان بازی کنید.

اگر می‌خواهید در بازی پول خرج کنید می‌توانید Battle Pass را خریداری کنید که به شما لباس‌های جدید، گلایدرها، تبر و دیگر آیتم‌ها را هدیه می‌دهد. البته هیچ‌کدام تاثیری در گیم‌پلی بازی ندارند. در حال حاضر قیمت این پک 950 واحد پول داخل بازی V-Bucks است که معادل 9.5 دلار است.

باید توجه داشته باشید که بازی Fortnite رایگان نیست. برای این بازی باید بهایی بپردازید اما چون به اندازه‌ی Fortnite Battle Royale محبوبیت ندارد، فعلا به سراغ آن نروید. به نظر می‌رسد که این بازی فعلا بیش از آن‌چه که باید گران است. مهم‌تر از همه، به زودی در سال 2018 این بازی رایگان خواهد شد. پس خرید آن اصلا منطقی نیست. پیشنهاد ما این است که فعلا Fortnite Battle Royale را دانلود و به رایگان بازی کنید تا زمانی که بازی Fortnite رایگان شد، اگر همچنان مشتاق بودید آن را خریداری کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت