مسابقات PMPL قهرمانی آسیای جنوبی 2022 قرار است در 19 مه آغاز شود. 

مسابقات قهرمانی آسیای جنوبی PUBG Mobile Pro League (PMPL) از 19 تا 22 می برنامه ریزی شده است. در مجموع 16 تیم برتر منطقه جنوب آسیا باید چهار روز نبرد را پشت سر بگذارند تا قهرمانی را مشخص کنند.

این تیم‌ها شامل ده تیم برتر PMPL آسیای جنوبی بهار 2022 و شش تیم برتر از PMPL پاکستان بهار 2022 هستند که در سه نقشه کلاسیک در 24 مسابقه با هم رقابت خواهند کرد.


تیم های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی PUBG Mobile Pro League جنوب آسیا (PMPL SA) 2022

  1. استالوارت اسپورت
  2. Deadeyes Guys
  3. آموزش دیده برای کشتن
  4. IHC Esports
  5. جیان مارا
  6. بازی Skylightz
  7. SEAL Esports
  8. بازی DRS
  9. ولتاژ بالا
  10. فانتوم اسپورت
  11. 52xRage Esports
  12. تیم TUF
  13. I8 Esports
  14. زمینگیرها
  15. R3GICID
  16. سبک رایگان

خلاصه بهار 2022 PMPL پاکستان

این تورنمنت توسط یک تیم آماتور به نام 52xRage برنده شد که تا مرحله مقدماتی به پایان رسید. مسابقات سه هفته ای لیگ توسط تیم فوق ستاره Saltxi8 Esports در صدر قرار گرفت، اما آنها در فینال با چند امتیاز کوتاه آمدند و مجبور شدند به مقام سوم بسنده کنند.

تیم TUF، تیم باتجربه دیگر، در هر دو لیگ و فینال در جایگاه دوم قرار گرفت. تیم Qwerty که قهرمان پردیس 2021 در پاکستان بود، نتوانست به این رویداد راه پیدا کند.


خلاصه بهار 2022 آسیای جنوبی PMPL

استالوارت اسپورتس ثابت‌ترین تیم در لیگ و فینال بود و قهرمان شد. Deadeyes Guys که یک مرحله لیگ میانی داشت، در فینال ها خوب بازی کرد تا مقام دوم را به دست آورد، در حالی که صدر لیگ SEAL Esports نتوانست فشار را در فینال ها تحمل کند و رتبه هفتم را به خود اختصاص داد.

Skylightz و IHC مورد علاقه طرفداران در هر دو مرحله متوسط ​​بودند. Elementrix، یکی از تیم های محبوب نپالی، نتوانست به قهرمانی برسد.


چه چیزی را باید انتظار داشت و کجا تماشا کرد

استالوارت اسپورتس در فرم خشمگینی قرار دارد و در این تورنمنت یکی از محبوب ترین ها خواهد بود. جدای از آن، هموطنان SEAL Esports و IHC Esports نیز تیم های بسیار توانمندی هستند.

I8 Esports از پاکستان نیز در میان مدعیان کسب جام خواهد بود، در حالی که ما نمی‌توانیم شرکت‌هایی مانند Skylightz و DRS Gaming را که به دلیل ثبات خود مشهور هستند، تخفیف دهیم.

مجموع جوایز پیشنهادی 150 هزار دلار است و مسابقات از ساعت 5.30 بعد از ظهر در کانال یوتیوب PUBG Mobile Pakistan/Esports پخش خواهد شد.


درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت