مشکلات با بروز رسانی بعدی رفع خواهد شد.

PUBG: بازیکنان New State عمدتاً در اندروید 12 با این مشکل مواجه هستند.

گزارش برخی از کاربران از وضعیت جدید دستگاه‌های اندرویدی

PUBG: بازیکنان New State عمدتاً در اندروید 12 با مشکل قطعی (bricking) مواجه هستند.

PUBG: New State ادعا می‌کند که تجربه «نسل بعدی نبرد رویال» را ارائه کرده است.

  • بازی PUBG: New State روز پنجشنبه در هند و سراسر جهان منتشر شد.
  • مدت کوتاهی پس از راه اندازی، برخی از کاربران مشکلاتی را گزارش کردند.
  • این بازی برای اندروید، آیفون و آیپد در دسترس است.

PUBG: وضعیت جدید دستگاه‌های اندرویدی، گزارش برخی از کاربران

با این حال برخی از کاربران در رسانه‌های اجتماعی گزارش داده‌اند که New State در دستگاه‌های اندرویدی با قطع و وصلی همراه است. به نظر می‌رسد این مشکل به‌ویژه کاربرانی را که از اندروید 12 استفاده می‌کنند تحت تأثیر قرار داده است. با این حال، ظاهراً بر دستگاه‌هایی که روی برخی از نسخه‌های قبلی اندروید اجرا می‌شوند نیز تأثیر می‌گذارد. موضوع bricking تنها چند ساعت پس از انتشار PUBG: New State در بیش از 200 کشور از جمله هند ظاهر شد.

این بازی جدید برای ارائه یک تجربه “نسل بعدی نبرد رویال” به گیمرها تبلیغ و در ماه فوریه اعلام شد که برای دانلود در دستگاه های اندروید، آیفون و آیپد در دسترس است.

در میان سایر کاربران آسیب‌دیده، موکول شارما، مشاور اطلاعاتی، در توییتی موضوع bricking را پس از نصب PUBG: New State گزارش کرد. شارما گفت که در حالی که می‌توانست Oppo Find X2 Pro خود را بازیابی کند ، بازی به سختی دستگاه او را که روی اندروید 12 اجرا و بوت نمی‌شد، خراب کرد.

او در گزارش خودبه بررسی 91 موبایل اشاره کرد که این مشکل زمانی ظاهر می‌شود که PUBG: New State از کاربران می‌خواهد به عنوان مهمان یا با استفاده از یک حساب اجتماعی وارد سیستم شوند.

ضربه زدن بر روی هر یک از سه دکمه تبدیل به یک کابوس شد و دستگاه برای چند دقیقه وارد حلقه بوت شد. پس از آن، اوضاع بدتر شد، زیرا دستگاه کاملاً یخ زد و موقتا قطع شد.

با این حال، مسئله bricking در این لحظه همه گیر نیست و خوشبختانه ما توانستیم بازی را به طور کامل بارگذاری کنیم و آن را روی پیکسل 4a با اندروید 12 بازی کنیم.

Gadgets 360 عنوان با ناشر Krafton تماس گرفته است تا در مورد مشکل PUBG: New State bricking نظر بدهد. که با شنیدن پاسخ به روز رسانی خواهد شد مواجه شده است.

این بازی قبل از راه‌اندازی در اوایل پنجشنبه، به دلیل مشکلات فنی روی دسترسی به سرورش که منجر به تأخیر چند ساعته در ورود آن شد، با مشکل اولیه مواجه شد.

بازی همچنین به طور کامل عاری از باگ نیست زیرا Krafton برخی از مشکلات شناخته شده را در وب سایت رسمی خود ذکر کرده است .

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت