معرفی مپ های پابجی

نقشه پابجی

پابجی یکی از معروف‌ترین و حتی به‌خاطر ویژگی‌های خاصی که داره می‌تونیم بگیم یکی از بهترین بازی‌های آنلاین موبایله. برنده شدن نه فقط تو پابجی بلکه تو همه بازی‌ها لذت‌بخش‌ترین قسمت اون بازیه. توی پابجی علاوه بر مهارت و سرعت اینترنت و موبایل خوب باید یه ویژگی دیگه هم داشته باشید که بتونید بازی رو ببرید. مهارت استفاده از اسلحه‌ها و شناخت اسلحه‌ها تو این بازی خیلی مهمه، چون بعد از چند بار بازی کردن دستتون میاد که دوست دارید به چه سبکی بازی کنید و اسلحه‌های موردعلاقتون رو پیدا می‌کنید. حالا مشکل بعدی به‌وجود میاد و اونم پیدا کردن اسلحه‌هاست. برای اینکه بتونید به‌خوبی اسلحه‌ها رو پیدا کنید باید شناخت دقیق و درستی از مپ‌های پابجی داشته باشید. در این مقاله به معرفی مپ‌ های پابجی می‌پردازیم.

معرفی مپ های پابجی و بهترین مکان‌ها برای فرود اومدن

همون‌طور که گفتیم شناخت مپ های پابجی برای بهتر بازی کردن بسیار مهمه. فرود اومدن تو نقطه درست می‌تونه سرنوشت بازی رو براتون عوض کنه و شما رو به پیروزی برسونه. تو این مقاله ما سعی می‌کنیم علاوه بر معرفی مپ های پابجی به بهترین مکان‌ها برای فرود اومدن هم اشاره کنیم.

Erangel

اولین مپی که می‌خوایم معرفی کنیم Erangel هست. این مپ به عنوان اولین مپ بازی شناخته می‌شه و به خیلی از بازیکنان حس نوستالژی می‌ده. این مپ 8 کیلومتر در 8 کیلومتر وسعت داره که ترکیبی از فضاهای سبز و باز و هم‌چنین شهرهای کوچک، یک مکان نظامی و یک نیروگاه برقه. بذارید همین اول یه چیزو روشن کنیم. اسلحه‌ها تو بازی پابجی به صورت رندوم تو ساختمونا پخش می‌شه اما بعضی از جاها اسلحه و زره و کلاه‌های بیشتر و بهتری قرار داده شده.

این یعنی سازنده‌های بازی شما رو تشویق می‌کنن که ریسک کنید و به مکان‌های شلوغ تر برید. اگر اهل ریسک کردن هستین و دنبال بهترین اسلحه‌های بازی می‌گردین، باید تو پایگاه نظامی این مپ فرود بیاید. البته یادتون باشه اینجا خطرناک‌ترین جاییه که می‌تونید تو این مپ پیدا کنید. البته تجهیزات خوب تو جاهای دیگه هم پیدا می‌شه مثل School و Rozhok و … در کل باید اینو بدونید که معمولاً تو این بازی بهترین اسلحه‌ها تو مکان‌های پرریسک قرار گرفتن.

Miramar

در ادامه معرفی مپ های پابجی باید سراغ مپ میرمار بریم. این مپ دومین مپی بود که تو پابجی عرضه شد و فضایی بیابانی دارد. تو این مپ خیلی خبری از قایم شدن تو فضاهای آزاد نیست چرا که کاور خاصی رو برای شما فراهم نمی‌کنه و همین مسئله امتیاز خاصی رو به کسایی می‌ده که دست به اسنایپ خوبی دارن. Pecado یه جای بی‌نظیر برای به‌دست آوردن بهترین و با کیفیت‌ترین اسلحه‌های بازیه. یکی دیگه از خوبی‌های این مکان اینه که چون تعداد زیادی از افراد به سمتش میان، کشته‌های زیادی اطراف این ساختمون پیدا می‌شه و می‌تونید به‌راحتی اونا رو لوت کنید. فقط یه اشکال کوچک داره و اونم اینه که احتمالاً از این جا زنده بیرون نمیاید!!

نقشه پابجی
نقشه پابجی

 

Sanhok

تو این بخش از معرفی مپ های پابجی به سراغ sanhok که کوچک‌ترین مپ بازیه و خیلی وقت نیست به پابجی اضافه شده می‌ریم. این مپ 4 کیلومتر در 4 کیلومتر وسعت داره و پر از پوشش گیاهی و ساختمان‌های متروکست که روی کاغذ به‌راحتی می‌تونید تو اونا قایم بشین. اما تو بازی به‌خاطر کوچک بودن مپ هر جایی که برید سر و کله تعداد زیادی آدم پیدا می‌شه که مجبورید باهاشون درگیر بشین. برای بازی تو این مپ باید شجاعت بیشتری داشته باشین و به سمت مناطقی برین که بهترین و بیشترین اسلحه‌ها رو دارن. خرابه‌ها که تو این مپ زیاد هستن و بوت کمپ بهترین مکان‌ها از نظر میزان تجهیزات هستن که می‌تونین بهشون سر بزنین. اگه ریسک‌پذیری پایین‌تری دارید هم بهتره به سمت کمپ‌های آلفا و براوو و چارلی برین.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم به معرفی مپ های پابجی بپردازیم. شناختن مپ‌ها از این جهت مهمه که بدونید تو کدوم مناطق بیشترین میزان تجهیزات وجود داره ولی رفتن به اون شجاعت می‌خواد و تو کدوم مناطق کمترین میزان دشمن انتظار شما رو می‌کشه. به جز شجاعت یه راه دیگه هم هست که بتونید تو دل دشمنتون ترس بندازید و اونم اسکین و اسلحه‌های خفنه! برای خرید اینا نیاز به یوسی خواهید داشت که می‌تونید از سایت پابجی پی کمک بگیرید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه