معرفی ضمیمه اسلحه های پابجی

یکی از بخش های مهم بازی پابجی، استفاده درست از ضمیمه اسلحه های پابجی است. این ضمیمه‌ها یا همون attachmentها در بازی بسیار کاربردی هستن و استفاده از اونا باعث دقیق‌تر و یا حتی قوی‌تر شدن اسلحه شما می‌شه. البته بعضی از این ضمیمه‌ها برای بعضی از اسلحه‌های پابجی مناسب نیستن و روی اونا قرار نمی‌گیرن. در این مقاله سعی می‌کنیم به معرفی ضمیمه اسلحه های پابجی بپردازیم و کاربرد هر کدوم رو توضیح بدیم.

معرفی اسلحه پابجی
معرفی اسلحه پابجی

دوربین

در ابتدای معرفی ضمیمه اسلحه های پابجی، سراغ اولین و کاربردی‌ترین ضمیمه‌ای که در بازی وجود داره می‌ریم. دوربین‌های مختلفی توی پابجی وجود داره که شما می‌تونید از اون‌ها استفاده کنین؛ البته هر کدوم از اون‌ها کاربرد خاص خودشون رو دارن و روی اسلحه‌های مخصوص خودشون قرار می‌گیرن. به‌عنوان مثال یکی از دوربین‌های مورد علاقه بازیکنان پابجی Red dot هست. با استفاده از این دوربین هدف‌گیری شما 20 درصد دقیق‌تر می‌شه. از این دوربین معمولاً روی اسلحه‌هایی مثل M416 استفاده می‌کنن. دوربین های 2X تا 8X هم در بازی وجود دارن که برای شلیک به فاصله‌های دورتر استفاده می‌شن. البته دوربین 8X فقط در Air Drop پیدا می‌شه و روی اسلحه‌های خاصی مانند AWM قرار می‌گیره.

Muzzle یا همان دهانه اسلحه

در ادامه معرفی ضمیمه اسلحه های پابجی سراغ دهانه‌ها می‌ریم. دهانه اسلحه هم مثل دوربین بسیار پرکاربرد و مفیده. به‌عنوان مثال Flash Hider  باعث می‌شه آتش اسلحه شما دیده نشه. وقتی شلیک می‌کنین یک آتش کوچک ایجاد می‌شه که به دشمن جای شما رو لو می‌ده و به‌راحتی می‌تونن شما رو پیدا کنن. این دهانه وقتی به‌کار میاد که شما می‌خواید کمپ کنین یا به‌اصطلاح قایم بشین و از راه دور به دشمن شلیک کنین. یکی دیگه از خوبی‌های استفاده از انواع دهانه‌ها اینه که باعث می‌شن لگد اسلحه کم بشه و شما به‌راحتی بتونین شلیک دقیقی رو انجام بدید.

Grip یا ضمیمه‌هایی که زیر اسلحه قرار می‌گیرن

تو پابجی چند تا مدل از این دسته وجود داره که می‌تونید ازشون استفاده کنین. استفاده از Grip به‌خصوص تو اسلحه‌هایی که نشونه‌گیری باهاشون سخته خیلی بهتون کمک می‌کنه. به‌عنوان مثال اگه از Vertical grip استفاده کنین می‌تونین لگد زدن عمودی اسلحه رو کنترل کنین. همین مسئله باعث شده که Vertical grip به یکی از محبوب‌ترین ضمیمه اسلحه های پابجی تبدیل بشه.

Stock یا همون قنداق اسلحه

در این بخش از معرفی ضمیمه اسلحه های پابجی قصد داریم قنداق‌ها رو به شما معرفی کنیم. قنداق‌ها معمولاً برای اسلحه‌های خاص استفاده می‌شن. به‌عنوان مثال Uzi Stock یک ابزار بسیار کاربردیه که فقط روی mini uzi می‌تونید ازش استفاده کنین. این ابزار باعث می‌شه mini uzi از یه اسلحه بی‌ثبات تبدیل بشه به یه اسلحه با ثبات و کاربردی. اگر از Kar98 استفاده می‌کنین و بتونین Bullet loop برای خودتون پیدا کنین بزرگترین ایراد اسلحه خودتون یعنی کندی اون رو رفع می‌کنین.

  Magazines یا همون خشاب‌ها

در بخش آخر معرفی ضمیمه اسلحه‌های پابجی به خشاب‌ها می‌پردازیم. خشاب‌ها تو پابجی بسیار مهم هستن و به شما این امکان رو می‌دن که از تعداد گلوله بیشتری استفاده کنین و حتی سرعت تعویض خشاب رو هم بالا ببرین. خشاب‌ها به سه دسته تقسیم می‌شن که برای هر دسته اسلحه تو بازی می‌تونین اونا رو پیدا کنین. اولین دسته خشابایی هستن که فقط سرعت تعویض خشاب شما رو بالا می‌برن، دسته دوم صرفاً تعداد گلوله اسلحه شما رو بالا می‌برن و دسته سوم هر دو کار رو برای شما انجام می‌دن که اگه بتونین از این دسته خشاب‌ها استفاده کنین خیلی بهتر می‌تونین تو پابجی برنده بشین.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم به معرفی ضمیمه اسلحه های پابجی بپردازیم و شما رو با این ابزار مهم آشنا کنیم. شاید وقتی دارید بازی می‌کنین این ابزار خیلی برای شما مهم نباشن و بیشتر به دنبال اسلحه‌های بهتر بگردین ولی جالبه بدونین که اسلحه‌های ضعیف تر با ضمیمه‌های خوب خیلی وقتا از اسلحه‌های خوب بازی ولی بدون ضمیمه بهتر عمل می‌کنن. جزییات تو پابجی باعث برنده شدن شما می‌شه، پس اگه دنبال برنده شدن تو این بازی می‌گردین باید حتماً به این جزییات توجه کنین.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه