بهترین شاتگان ها در پابجی کدام است؟

بهترین شات گان در پابجی موبایل

بسیاری از بازیکنان پابجی به جای کمین کردن و تیر زدن به دشمن از دور ترجیح می‌دن وسط خیابون‌ها و مکان‌های عمومی باشن و با بقیه درگیر بشن. این سبک بازی هیجان بسیار بیشتری داره و تو این شیوه شما از دشمنانتون فرار نمی‌کنید که هیچ؛ بلکه دنبالشون هم می‌گردید. شاتگان یکی از بهترین اسلحه‌هاییه که می‌تونید تو این شیوه بازی استفاده کنید. داشتن شاتگان به‌عنوان یکی از تفنگ‌هاتون توی بازی باعث می‌شه شما تو درگیری‌های نزدیک مثلا ًداخل ساختمان‌ها کم نیارین و قدرتتون رو به دشمناتون نشون بدین. اگر با شاتگان کسی رو از فاصله نزدیک هدف قرار بدین هیچ شانسی برای زنده موندن نخواهد داشت. البته ویژگی شاتگان‌های مختلف توی بازی متفاوته؛ به همین دلیل قصد داریم شاتگان‌های پابجی رو بررسی کنیم و بهترین شاتگان ها در پابجی رو معرفی کنیم.

بهترین شات گان در پابجی موبایل
بهترین شات گان در پابجی موبایل

معرفی بهترین شاتگان ها در پابجی

شاید شاتگان‌ها در بازی محبوبیت خاصی نداشته باشن؛ اما نباید اون‌ها رو از بازی خارج کرد. شاتگان‌ها برا درگیری‌های نزدیک خیلی خطرناک و مرگبار هستن و اگر بتونین از فاصله نزدیک شلیک کنین، حتما دشمنتون نابود می‌شه. البته شاتگان‌ها یه ضعف بزرگ دارن و اونم این که اگر تیرتون خطا بره و نتونید حریف رو بزنید احتمالاً باید آماده شروع مجدد بازی باشید؛ چون این‌قدر زمان عوض کردن خشاب در این اسلحه زیاده که شانسی برای زنده موندن نخواهید داشت.

S686

این شاتگان برای کسانی طراحی شده که تیرشون هیچوقت خطا نمی‌ره! S686 به‌صورت هم‌زمان دو گلوله شلیک می‌کنه و این باعث می‌شه اونو به‌عنوان یکی از بهترین شاتگان ها در پابجی معرفی کنیم. البته این شاتگان هم مانند بقیه یه ضعف بزرگ داره و باید زود به زود درونش تیر قرار بدین. سرعت تعویض خشاب در این شاتگان بالاست؛ اما بازم باید مواظب باشین که وقتی میخواین خشاب عوض کنین یه پناهگاه داشته باشین. البته راهکار این موضوع اینه که اگه شلیکتون رو از دست دادید؛ دیگه سعی نکنید از این اسلحه استفاده کنید و برید سراغ اسلحه دیگتون و از اون استفاده کنید.

S12K

از بین بهترین شاتگان ها در پابجی شاید بشه گفت S12K بهترین شاتگان بازیه! البته لقب بهترین دادن به این اسلحه بی‌دلیل هم نیست. S12K از همه شاتگان‌ها ظرفیت خشاب بیشتری داره که این یکی از ضعف‌های بزرگ خانواده شاتگان رو پوشش می‌ده. در استفاده از این اسلحه نیازی نیست که پشت هم خشاب عوض کنین. البته اگر هم بخواین این کارو انجام بدین در این اسلحه مشکلی نداره و سرعت تعویض خشاب در این اسلحه به‌نسبت بقیه بسیار بالا است. جالب‌تر اینکه آیتم‌های زیادی هستن‌ که به‌عنوان attachment می‌تونید به این اسلحه اضافه کنید و همچنان عملکردش رو بهتر کنید. همه این دلایل در کنار هم این اسلحه رو در لیست بهترین شاتگان ها در پابجی قرار می‌ده.

DBS

این اسلحه هم مانند S12K یکی از شاتگان‌های بسیار مفید در بازی پابجیه. البته اگه بتونین به‌خوبی از اون استفاده کنین. استفاده از این اسلحه نسبت به بقیه شاتگان‌های داخل بازی ساده‌تره اما این موضوع به این معنی نیست که استفاده ازش ریسک کمتری برای شما به‌همراه داره. این اسلحه چندتا بدی داره که یکی از اون‌ها بسیار بزرگه. بزرگترین بدی این اسلحه که باعث میشه در لیست بهترین شاتگان ها در پابجی قرار نگیره اینه که باید این اسلحه رو از Air drop پیدا کنید. این یعنی شما باید خودتون رو به خطر بندازید و برید سمت Air drop که یه شاتگان بردارید. خب احتمالا بسیاری از بازیکنان ترجیح میدن به جای این شاتگان AWM از Air drop بردارن.

جمع‌بندی

شاتگان‌ها عضو مهمی از بازی پابجی هستن که شاید کمتر به اونا پرداخته شده باشه. این گروه از اسلحه‌ها برای درگیری نزدیک بسیار کاربردی و مفید هستن، البته اگه بتونین به‌خوبی از اونا استفاده کنین و در کنارش یه اسلحه سریع داشته باشین. تو این مقاله به این نتیجه رسیدیم که DBS ویژگی‌های خاصی داره ولی استفاده از اون خیلی منطقی نیست چرا که باید ریسک رفتن به سمت Air drop رو به جون بخرید. در نتیجه بهترین شاتگان در بازی پابجی S12K هست که ظرفیت خشاب بالایی داره و سرعت شلیک و تعویض خشابش هم نسبت به بقیه اعضای این خانواده بالاتره. شاتگان‌ها ظاهر خسته‌کننده‌ای دارن به همین دلیل باید به فکر خرید یه سری تم جدید برای اسلحه‌هاتون به خصوص شاتگان ها باشید. برای این کار نیاز به خرید یوسی خواهید داشت که می تونید از سایت پابجی پی یوسی تهیه کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه