بهترین اسنایپ در پابجی کدام است؟

بهترین اسنایپ در پابجی

در این مقاله سعی داریم بهترین اسنایپ در پابجی رو به شما معرفی کنیم. پابجی یکی از بازی‌های بسیار پرطرفدار به سبک بتل رویال و ترس و بقا است. ترس و بقا یعنی این که در این بازی شما با تعدادی افراد دیگه وارد یک مپ می‌شین و باید به‌همراه اعضای تیمتون که معمولاً 3 نفر دیگه هستن، تیم‌های دیگه رو شکست بدین و به‌عنوان آخرین تیم یا آخرین نفر زنده بمونین.

بهترین اسنایپ در پابجی
بهترین اسنایپ در پابجی

اگه آخر بازی تیم شما یا حتی یک نفر از تیم شما زنده بمونه، شما برنده می‌شین. برنده شدن تو پابجی به عوامل زیادی بستگی داره؛ مثلا موبایل یا دستگاهی که دارین باهاش بازی می کنین، سرعت اینترنتتون و شاید مهم‌تر از همه مهارت شما و اعضای تیم. اما آیا همین مسائل کافیه و نیاز به ابزار دیگه‌ای ندارین؟

معرفی بهترین اسنایپ در پابجی

باید گفت که داشتن اینترنت و دستگاه خوب و مهارت، تازه شروع ماجراست و اصل مطلب جاییه که شما وارد بازی می‌شین و سراغ برداشتن تجهیزات می‌رین. مهم‌ترین تجهیزاتی که برمی‌دارین اسلحه شماست. شاید به جرئت بشه گفت که بین بازیکنان پابجی اسنایپ جذاب‌ترین اسلحه است. در ادامه سعی می‌کنیم نقاط ضعف و قوت بهترین اسنایپ در پابجی رو با شما به اشتراک بذاریم پس با ما همراه باشین.

AWM بهترین اسنایپ در پابجی

بسیاری از بازیکانان این اسحه رو بهترین اسنایپ در پابجی می‌دونن و شاید همه زمان بازی رو هم دنبال این اسلحه بگردن تا بتونن از شلیک با اون لذت ببرن. شاید خیلی از شما هم با من موافق باشین که حتی صدای این اسلحه هم لذت‌بخشه چه برسه به بقیه ویژگی‌هاش! برای AWM تفاوتی نداره که به چه کسی شلیک می‌کنین، فرقی نداره که کلاه ایمنی لول3 داره یا این‌که بالاترین زره رو به تن کرده. اگه شما نشونه‌گیری دقیقی داشته باشین به‌راحتی می‌تونید از راه دور هدف رو زمین بندازین و حتی با هدشات با یک گلوله اون بازیکن رو بکشین. البته ممکنه نشونه‌گیری برای هر کسی آسون نباشه؛ به‌خصوص وقتی که می‌خواین به کسی شلیک کنین که دائما در حرکته. این‌جاست که یه دوربین خوب می‌تونه به کمک شما بیاد.

Kar98

Kar98 یا اگه بخوام کامل‌تر بگم Karabiner 98 Kurz یکی دیگه از اسنایپ‌های پابجیه. Kar98 هم در لیست بهترین اسنایپ‌ها در پابجی قرار می‌گیره. البته از همین ابتدا بذارید بزرگ‌ترین ضعف این اسلحه رو بهتون بگم. Kar98 اسلحه کندیه و اگه برای بار اول هدفتون رو از دست بدین و نتونین بزنیدش و جاتون هم مشخص باشه احتمالاً فرصت جنگیدن مجدد نخواهید داشت. پس حواستون به این مسئله باشه که وقتی می‌خواین با این اسلحه شلیک کنین کاملاً دقت کنین. قدرت این اسلحه از AWM پایین‌تره و شما نمی‌تونین کسی که کلاه ایمنی 3 داره رو با یه تیر بکشین یا زمین بندازین؛ اما خب کلاه‌های لول پایین‌تر جلوی این اسلحه شانسی ندارن. یکی دیگه از خوبی‌های این اسلحه نسبت به AWM اینه که Kar98 خیلی راحت‌تر از AWM گیر میاد و احتمال اینکه شما تو بازی به این اسلحه برسین زیاده.

M24

M24 هم مانند Kar98 قدرت کمتری از AWM داره؛ اما اگر بخوایم اونو با Kar98 مقایسه کنیم به‌راحتی این اسلحه رو پشت سرش می‌ذاره. آیتم‌هایی هم که می‌تونین رو این اسلحه نصب کنین مثل AWM هستش و با وجود این آیتم‌ها بازی کردن باهاش خیلی از Kar98 آسون‌تر می‌شه. یک خوبی بزرگی هم که M24 نسبت به AWM داره اینه که نیازی نیست برای پیدا کردنش جون خودتون رو به خطر بندازین و به سمت Air Drop برین. این اسلحه تو ساختمون‌ها هم پیدا می‌شه و می‌تونین از داشتنش لذت ببرین.

جمع‌بندی

یکی از جذابیت‌های پابجی استفاده از اسنایپه. البته خیلی از بازیکنان این بازی هم با اسنایپ ارتباط خوبی ندارن و دوست دارن بیشتر تو درگیری‌های نزدیک شرکت کنن؛ اما اگه شما از بازی با اسنایپ لذت می‌برین و مهارت استفاده ازش رو دارین بدون نیاز به رفتن داخل درگیری‌ها می‌تونین از دور دشمناتون رو زمین‌گیر کنید. تو این مقاله سه تا از اسنایپ های پابجی رو معرفی کردیم که احتمالاً همه با من موافقن که AWM بهترین اسنایپ این بازی هست و بعد از اون هم M24 و در آخر Kar98 قرار دارن. اگه شما هم پابجی رو حرفه‌ای بازی می‌کنید احتمالاً می‌دونین که فقط مهارت کافی نیست و باید با استفاده از اسکین و چتر و اسلحه‌های شخصی‌سازی شده ترس تو دل دشمناتون بندازین. امن‌ترین راه برای خرید یوسی سایت پابجی پی هست که به‌راحتی می‌تونید ازش یوسی بخرید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه