بهترین اسلحه های پابجی در سال 2023

بهترین اسلحه پابجی 2023

احتمالاً مهم‌ترین کاری که باید تو پابجی برای زنده موندن بکنید، برداشتن تجهیزات خوبه! به همین خاطره که به‌محض پریدن از هواپیما همه به سمت اسلحه‌ها حمله می‌کنن. با توجه به محدودیتی که وجود داره بازیکن‌ها خیلی از اوقات بین برداشتن چند اسلحه سردرگم می‌شن. اطلاع داشتن از این نکته که بهترین اسلحه های پابجی در سال 2023 کدومه، می‌تونه مقدار زیادی در انتخاب اسلحه به کمک کنه.

البته قبلش باید یه نگاهی به سبک بازی خودتون بکنین. خیلی از بازیکنا شجاعت موندن زیاد تو فضای آزاد و درگیر شدن رو ندارن؛ البته بعضی از بازیکن،ها هم سریع با هر کسی که می‌بینن درگیر می‌شن و از هیچکس فرار نمی‌کنن. اگه می‌خواین کمپ کنین و با حوصله بازی کنین باید سراغ اسلحه‌های قوی پابجی برید که بتونید از دور هدفتون رو بزنید. اگه می‌خواین از نزدیک درگیر بشین اسلحه‌ای که انتخاب می‌کنین علاوه بر قدرت باید سرعت شلیک خوبی هم داشته باشه. در ادامه سعی می‌کنیم بعضی از بهترین اسلحه های پابجی در سال 2023 رو به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین اسلحه های پابجی در سال 2023

خب بریم سراغ معرفی بهترین اسلحه های پابجی در سال 2023. یکی از راه‌هایی که می‌تونین بهترین اسلحه رو برای خودتون انتخاب کنین امتحان همه‌ی اسلحه‌هاست. البته این کار یه اشکال خیلی بزرگ داره و اونم این که زمان بسیار زیادی می‌بره. وقتی بازی شروع می‌شه همه چیز به‌نظر آسون میاد، کافیه اولین چیزی که شلیک می‌کنه رو از رو زمین بردارین و از خودتون دفاع کنین. هر چی زمان بیشتری از بازی می‌گذره باید بیشتر مواظب باشین چرا که اگه در ادامه بازی نتونین اسلحه‌های خوبی بردارین نباید خیلی به بردن امیدوار باشین.

M416

انتخاب بهترین assault rifle در پابجی واقعاً کار آسونی نیست؛ چرا که ویژگی‌های اونا خیلی به هم شبیهه. یکی از بهترین اسلحه های پابجی در سال 2023 در این دسته قطعا M416 هست. شاید بهترین ویژگی‌ای که این اسلحه داره اینه که هر جایی می‌تونین ازش استفاده کنین. ویژگی مهم دیگه این اسلحه هم لگد زدن خیلی پایینه که باعث می‌شه تو نشونه‌گیری بسیار دقیق عمل کنه. خیلی از بازیکن‌ها نمی‌دونن بین این اسلحه و SCAR-L  کدوم رو انتخاب کنن و مقایسه این دو براشون سخت می‌شه. جالبه بدونید که سرعت تیراندازی این اسلحه حتی از SCAR-L هم بالاتره.  بین همه assault rifle های پابجی بیشترین قطعه‌های اضافی یا همون weapon attachment رو می‌تونید روی این اسلحه سوار کنین.

بهترین اسلحه پابجی 2023

Gorza

پس از M416 بهترین انتخاب شما Gorza است. شاید این برای شما کمی عجیب باشه به خصوص اگر تا به حال از این اسلحه استفاده نکرده باشین. جالبه بدونید که Gorza دومین سرعت و قدرت آتش رو بین همه‌ی assault rifle های پابجی داره که اونو تبدیل به یه اسلحه بسیار خطرناک می‌کنه، البته برای کسانی که روبروی شما قرار می‌گیرن. البته این اسلحه بدی‌های خاص خودشو هم داره که باید خیلی به اون توجه کنید. زمان تعویض خشاب شما سه ثانیه طول می‌کشه که ممکنه برای شما زمان زیادی باشه و در حین تعویض خشاب اتفاقات بدی براتون بیفته. یکی دیگه از بدی های این اسلحه هم اینه که بعضی از attachmentهای این اسلحه رو فقط می‌تونین از  air drop بردارین و اگه اهل خطر و رفتن به سمت air drop نیستین شاید بهتر باشه قید این اسلحه رو بزنین.

Beryl M762

بسیاری از بازیکنان در انتخاب بین Beryl M762 و Akm تردید خیلی زیادی دارن. شک ندارم که شما هم این حس را تجربه کرده‌اید. سرعت آتش این اسلحه از Akm بیشتره؛ اما خب ممکنه کار کردن با این اسلحه برای شما سخت باشه چرا که لگد زدن این اسلحه زیاده و این مسئله قدرت نشونه‌گیری اونو کم می‌کنه. البته بهبود نشونه‌گیری این اسلحه راهکار داره و با وصل کردن یک‌سری آیتم به این اسلحه نشونه‌گیری اون بهتر می‌شه. نکته مثبت این اسلحه نسبت به Gorza اینه که برای پیدا کردن آیتم‌های این اسلحه نیازی نیست به air drop برید و جاهای دیگه هم به‌راحتی می‌شه آیتم‌های این اسلحه رو پیدا کرد.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم سه مورد از بهترین assault rifleهای پابجی رو به شما معرفی کنیم. در مقاله‌های بعدی سعی می‌کنیم بهترین اسلحه‌ های پابجی در سال 2023 در دسته‌بندی‌های مختلف رو به شما معرفی کنیم. اگه می‌خواین از بازی لذت بیشتری ببرین و مثل حرفه‌ای‌ها بازی کنید می‌تونین با خرید یوسی اسکین بخرین و یا چتر خودتون رو جذاب‌تر کنین و حتی با خرید بعضی از آیتم‌ها شخصیت خودتون رو تو بازی ترسناک‌تر نشون بدید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه