فرود در مپ برمودا : فیری فایر

در حال بارگذاری ویدئو ...

فیری فایر دارای دومپ است که در این مقاله میخواهیم بهترین منطقه های فرود مپ برمودای آن را به شما معرفی کنیم. به یاد داشته باشید که نقاط فرود باید براساس سبک بازی شما باشد و بازیکنانی که به صورت تدافعی بازی میکنند نباید به مناطق شلوغ بروند.

pochinok

این منطقه در جنوب نقشه واقع شده و پر از ساختمان هایی است که میتوانید مقدار قابل توجهی تجهیزات در آن پیدا کنید. این منطقه به راحتی تجهیزات کل تیم را تامین میکند و معمولا بازیکنان کمتری به آن توجه میکنند. اما تجهزات آن به ندرت تایر بالا هستند پس توقع تفنگ های بسیار عالی نداشته باشید و همچنین فاصله بین خانه ها اندکی زیاد است.

Cape Town

این منطقه در شرقی ترین نقطه مپ واقع شده و فرود در آن ممکن است اندکی سخت باشد. اما بسیار منطقه مناسبی برای لوت کردن است چون ساختمان های بسیار به هم نزدیک هستند که سرعت لوت کردن را به شدت بالا میبرد. این منطقه هم به تمامی یاران تیم تجهیزات میرساند و چون در گوشه مپ واقع شده زیاد شلوغ نمیشود و برای بازیکنان محتاط مناسب تر است.

Mars Electric

یکی از بهترین نقاط درون نقشه هم از نظر کیفیت و هم کمیت که در جنوب نقشه قرار دارد و معمولا بیرون از منطقه امن قرار میگیرد.در این منطقه لوت خیلی مناسبی مثل اسنایپر و اسولت رایفل را به راحتی می توانید پیدا کنید.این منطقه بسیار بزرگ است و لوت کردن ابزار ها و اسلحه ها ممکن است مقداری طول بکشد.خوشبختانه در بیرون این منطقه وسایل نقلیه وجود دارد و برگشتن به منطقه امن را راحت تر میکند.

Shipyard

شیپیارد یک منطقه دیگه در بازی است که بهترین تجهیزات را در اختیار شما میزاره.این منطقه در شمال نقشه واقع شده است.این منطقه کوچک است و بازیکنان زیادی در اینجا زیاد فرود میاد.ولی کوچک بودن منطقه باعث میشه سریع تر منطقه را لوت کنید.

Mill

این منطقه شاید بهترین منطقه روی نقشه برای لوت کردن باشد.این منطقه مه در شمال شرقی نقشه قرار دارد بهترین لوت را به شما پیشنهاد می دهد.فرقی نمیکند که شما به تنهایی به این منطقه می روید یا با دوستانتان وارد منطقه می شوید ، برای همه لوت کافی پیدا میشود.ولی یکی از بدی های این  منطقه اینه که پلیر های زیادی در این منطقه فرود می ایند و احتمال مردن شما زیاد است ولی به لوت این منطقه می ارزه که این ریسک را قبول کنید.

منطقه های مناسب پابجی را هم میتوانید در این مقاله بخوانید.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت