نارنجک های پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

نارنجک در بازی های شوتر وبتل رویال نقش عظیمی را بازی میکنند. هیچ بازی شوتری بدون نارنجک های مختلف کامل نیست. نکته ای که وجود دارد شما باید از تمامی امکانات یک بازی استفاده کنید تا بتوانید یک بازی را به صورت حرفه ای بازی کنید و بتوانید ببرید. در این مقاله نکاتی درباره ی نارنجک ها و اشیا پرتابی در بازی پابجی میگوییم.

نارنجک عادی یا همان grenade را زمانی استفاده کنید که میدانید دشمن در جایی کمین کرده و به راحتی از مکان خود بیرون نمی آید. با این نارنجک شما میتوانید به آسانی دمشنان را کشته یا حداقل به آن ها ضربه وارد کنید. این grenade  برای نبرد های تیمی هم خوب هستند و شما میتوانید با آن به صورت دسته جمعی به دشمنان آسیب وارد کنید.

کولتوف یا همان نارنجک آتش زا به شما این قابلیت را میدهد که دشمن را به آتش بکشید. با استفاده کردن از آن شما میتوانید که به دشمنان خود به تعداد ثانیه هایی که درون آن هستند آسیب وارد کنید. سعی کنید از این نارنجک برای بیرون کشیدن دشمنان از مخفی گاه خود یا در فایت ها بین آن ها بیاندازید تا تمرکز خود را از دست بدهند و آسیب ببینند.

دود زا نارنجک دیگری است که بسیار کاربردی است. با استفاده از آن شما میتوانید دید دشمن را کور کنید و مسیر خود را عوض کنید. شما میتوانید برای اینکه دشمن نحوه حمله کردن شما را متوجه نشود از آن استفاده کنید. یا وقتی متوجه شدید که نمیتوانید به مبارزه بپردازید با استفاده از آن فرار کنید و به یک منطقه امن بروید. استفاده از آن کاربردی است پس به موقع از آن استفاده کنید.

نارجک کوری یا stun grenade برای کور کردن و از بین بردن شنوایی حریفان به کار میرود. شما میتوانید با استفاده از آن دشمنان را برای چند ثانیه کور کنید و باعث شوید آن ها چیزی نشنوند. برای حمله کردن به دشمنان میتوانید از آن استفاده کنید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت