نحوه اضافه کردن دوستان به Call of Duty: Mobile

Call of Duty: Mobile یکی از محبوب ترین بازی های FPS است که برای دستگاه های اندروید و iOS موجود است. بازیکنان می توانند به صورت انفرادی به مسابقه بروند یا با افزودن دوستان خود به حساب کاربری خود با آنها بازی کنند. علاوه بر این، اگر دوستی دارید که می‌خواهید Call of Duty: Mobile را با او بازی کنید، می‌توانید با دنبال کردن مراحل ذکر شده در زیر، او را اضافه کنید.

  • Call of Duty: Mobile را روی دستگاه خود باز کنید.
  • از گوشه سمت راست بالای صفحه به بخش “دوست” بروید.
  • اکنون روی «افزودن دوستان» ضربه بزنید و نام دوست خود را در بازی در نوار جستجو وارد کنید. به خاطر داشته باشید که نام های داخل بازی به حروف کوچک و بزرگ حساس هستند.
  • دکمه “جستجو” را فشار دهید و پروفایل دوست شما در مقابل شما ظاهر می شود.
  • روی دکمه «درخواست» ضربه بزنید و منتظر بمانید تا دوستتان آن را بپذیرد.

از طرف دیگر، اگر درخواستی از دوست خود دریافت کرده اید، می توانید با مراجعه به بخش “درخواست ها” آن را بپذیرید. جدا از این، اگر می‌خواهید از یکی از مسابقات اخیر خود در COD Mobile یک هم تیمی اضافه کنید، به تب «بازی اخیر» بروید و روی دکمه کنار نام بازیکن ضربه بزنید تا درخواست دوستی ارسال کنید.

معرفی بازی کال اف دیوتی موبایل

بازی Call Of Duty Mobile یکی از بهترین و مشهورترین محصولات کمپانی اکتیویژن است که با همکاری شرکت بزرگ تنسنت گیمز عرضه شده است. این بازی یکی از نسخه های جدید سری بازی های ندای وظیفه به شمار می رود که برای گوشی های اندرویدی و IOS ساخته شده است. شخصیت ها و فضای بازی کال اف دیوتی موبایل دقیقا همان شخصیت ها و فضای بازی اصلی هستند که در پلت فرم های رایج آن وجود دارند.

در این بازی تیم ها از ۵ نفر تشکیل می شوند و نقشه‌ های بازی شامل مواردی مانند نوک‌ تاون، کیل‌ هاوس، هایجکتد، کراش، کراس ‌فایر و سامیت هستند. چنانچه بازیکنی برای اولین بار بازی کال اف دیوتی را شروع کرده باشد تا قبل از رسیدن به سطح هفت، بخش ‌های دیگر بازی برای او در دسترس نیست.

این بازی آنلاین با توجه به محبوبیت بسیار زیاد بازی ممکن است که رقبا و تیم های حریف بسیار با تجربه و قدر باشند. بازیکنان قطعا نمی خواهند از ابتدای بازی شکست را تجربه کنند بنابراین بهتر است در شروع کار در بخش VS.AI Practice با ربات‌ ها مبارزه کنند تا تجربه و آمادگی لازم را کسب کنند.در این بازی نیز ۳ حالت چند نفره، زامبی و بتل رویال وجود دارد که می تواند به گیمرها هیجان و لذت بالایی بدهد.

حالت چند نفره بازی کال اف دیوتی

حالت چند نفره اولین بخش بازی Call Of Duty Mobile است که در آن رقابت های مختلفی بین بازیکنان صورت خواهد گرفت. از جمله مهم ترین رقابت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فورتنایت (Frontline): در بخش Frontline، گیمر با تیم مقابل مبارزه می کند  و هر تیم که زودتر به امتیاز تعیین شده برسد برنده خواهد بود. در این بخش بازیکن بعد از هر بار مردن در محل مشخص شده‌ ای از نقشه به بازی برخواهد گشت.
  • دیستروی اند سرچ (Search & Destroy): در این بخش یکی از تیم ها وظیفه دارد که یک بمب را در محل مشخصی کار بگذارد و تیم دیگر باید مانع از انفجار بمب شود. در این مرحله نیز تیمی که تمام بازیکنان خود را از دست داده باشد بازنده خواهد بود.
  • تیم دیثمچ (Team Deathmatch): این بخش هم یک مبارزه بین تیمی است و چنانچه تیمی زودتر به امتیاز مشخص شده برسد برنده خواهد بود.
  • دامینیشن (Domination): در بخش Domination نیز یک تیم به محافظت از یک مکان مشخص در برابر تیم روبه رو می پردازد و بعد از یک زمان مشخص برنده اعلام می شود.

حالت زامبی بازی Call Of Duty Mobile

بازیکنان در بازی Call Of Duty Mobile یا بازی ندای وظیفه بعد از رسیدن به سطح ۵ می توانند از حالت زامبی بازی استفاده کنند. حالت زامبی در Shi No Numa در جریان خواهد بود که برای اولین بار در بازی World at War استفاده شد. گیمرها می توانند از دو راه مختلت در حالت زامبی استفاده کنند. راه اول بقا (Survival) می باشد که بازیکن باید تا جایی که می تواند تلاش کند که کشته نشود و زنده بماند. راه دوم راید مود (Raid Mode) است در آن بازیکن سعی می کند قبل از روبه رو شدن با یک باس با نام  The Abomination در برابر نیروهای دشمن زنده بماند.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه