Call of Duty: Mobile Season 11

Call of Duty: Mobile Season 11

Call of Duty: Mobile Season 11 در 16 دسامبر منتشر می شود.

انتظاراتی که از ‘Final Snow’ وجود دارد.

نقشه Icebreaker از Call of Duty: Black Ops 4 به بازی محبوب بتل رویال راه پیدا می کند.

بازی Call of Duty: Mobile Season 11 Final Snow اعلام شد که آخرین فصل از تیراندازی محبوب بتل رویال را برای گوشی های هوشمند اندروید و iOS آورده است. فصل جدید در 16 دسامبر از راه می رسد و به روز رسانی با موضوع زمستان را به موقع برای فصل تعطیلات ارائه می دهد. علاوه بر 50 جایزه جدید ردیف Battle Pass، فصل Final Snow دو اپراتور جدید، دو سلاح جدید، مهارت اپراتور جدید، نقشه‌های جدید سلاح‌ها و موارد دیگر را به همراه خواهد داشت. Call of Duty: Mobile همچنین یک حالت چند نفره جدید به نام Snow Scuffle و همچنین نقشه Icebreaker را از Call of Duty: Black Ops 4 دریافت خواهد کرد.

اکتیویژن بلیزارد اعلام کرده است که Final Snow، به‌روزرسانی آینده فصل 11 Call of Duty: Mobile ، در تاریخ 16 دسامبر در ساعت 4 بعد از ظهر PT (5:30 صبح به وقت IST در 17 دسامبر) عرضه خواهد شد. دارندگان Battle Pass می‌توانند قفل 50 لایه جدید را باز کنند و پس از رسیدن به‌روزرسانی، آیتم‌های جدیدی را به موجودی خود اضافه کنند. بازی محبوب بتل رویال دو اپراتور جدید Soap – Cliffhanger و Vagr Modir – Whisper of Winter را معرفی می کند.

به عنوان بخشی از به روز رسانی، ناشر همچنین دو سلاح کاربردی جدید را به بازی اضافه می کند، PKM LMG و لانچر D13 Sector. طبق گفته اکتیویژن بلیزارد، در طول فصل، گیمرها به مهارت های اپراتور جدید، نقشه های جدید سلاح، کارت های تلفن، جذابیت ها، نقاط COD (CP) دسترسی خواهند داشت.

 

نقشه Icebreaker از بازی Call of Duty: Black Ops 4 با آپدیت آتی به Call of Duty: Mobile راه پیدا می کند.

بازیکنان می توانند برای اولین بار در حالت چند نفره (MP) شنا کنند و نقشه جدیدی به نام Icebreaker اضافه شده است. قبلاً در Call of Duty: Black Ops 4 ( بررسی ) نمایش داده شده بود، و گیمرها می‌توانند روی کوه‌های یخ و داخل لاشه زیردریایی‌ها با آن مبارزه کنند. نقشه Blackout نیز با یک حالت کابوس جدید به روز می شود. بازی برج‌های افسانه‌ای جدیدی را برای مقابله با امواج قدرتمند و سریع‌تر Undead معرفی کرده است.

Call of Duty: Mobile همچنین یک حالت MP جدید به نام Snow Scuffle اضافه می کند که به نظر می رسد برای جشن گرفتن فرا رسیدن فصل تعطیلات معرفی شده است. هر تیم یک آدم برفی خواهد داشت که می تواند پوسته های مختلف را باز کند. به گفته ناشر، جعبه‌های هدیه اسرارآمیز حاوی لوازم جانبی ظاهر می‌شوند و امتیازاتی که در طول مبارزه به دست می‌آیند به سمت باز کردن پوسته‌های جدید می‌رود.

این بازی همچنین برخی از برترین سازندگان محتوا را در Call of Duty: Mobile با نسخه بتا محدود Creator Club فقط برای موبایل تبلیغ می‌کند. این فصل شاهد اضافه شدن سه سازنده محتوا به نام‌های Ferg، HawksNest و Bobby Plays به عنوان شخصیت‌های قابل بازی در بازی خواهیم بود. همانطور که قبلاً ذکر شد. Call of Duty: Mobile Final Snow در تاریخ 16 دسامبر در ساعت 4 بعدازظهر PT (5:30 صبح IST در 17 دسامبر) به عنوان به‌روزرسانی برای گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS وارد بازار می‌شود.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت