نحوه بازی Akinta: Bounty Royale در New State Mobile

نحوه بازی Akinta: Bounty Royale در New State Mobile

نحوه دسترسی به Akinta: Bounty Royale در New State Mobile

هفته گذشته، در 9 اوت، Krafton اولین برنامه بتای New State Mobile را برای New State Labs (سرورهای بتا) رونمایی کرد. پروژه جدید Akinta: Bounty Royale نام دارد و یک نقشه است. انتظار می رود که سازندگان نسخه نهایی آن را به زودی در بازی منتشر کنند تا همه از آن لذت ببرند.

با این حال، کاربران می‌توانند با استفاده از بلیط قابل بازخرید Bounty Royale، نقشه جدید را قبل از ورود به سرورهای زنده امتحان کنند. کانال YouTube New State Mobile یک کد بازخرید برای بلیط New State Lab را فاش کرد که فقط برای تعداد محدودی از بازیکنان در دسترس است.

بنابراین، طرفداران می توانند از کد بازخرید استفاده کنند و بلیط را از طریق ایمیل درون بازی دریافت کنند تا از Akinta: Bounty Royale لذت ببرند. خوانندگان می توانند در مورد کد بازخرید و فرآیند فعال سازی در بخش زیر اطلاعات بیشتری کسب کنند.


بلیط ورودی امکان دسترسی به نقشه New State Mobile Bounty Royale، Akinta را می دهد

در ابتدا، ناشران از نقشه رونمایی کردند و اکنون، یک کد بازخریدی خاص برای بلیط ورودی برای برنامه بتای درون بازی فاش کرده‌اند. در اینجا کد بلیط ورودی New State Labs برای نقشه Bounty Royale، Akinta آمده است: NSMLABSGLOBAL77

 

راهنمای گام به گام بازخرید بلیط و دسترسی به نقشه Akinta را می توانید در زیر بیابید:

مرحله 1: بازیکنان باید کد بازخرید ذکر شده در بالا را در کلیپ بورد خود کپی کرده و New State Mobile را باز کنند.

دوم: پس از باز کردن بازی، کاربران باید به تنظیمات دسترسی داشته باشند و در تب Basic بمانند.

سوم: در برگه Basic، کاربران می توانند شناسه حساب را پیدا کنند که می توانند آن را در کلیپ بورد کپی کنند.

چهارم: بازیکنان باید وب‌سایت بازخرید برای Krafton’s New State Mobile را مرور کنند ، یا می‌توانند از پیوند داده شده در اینجا استفاده کنند: https://newstate.pubg.com/en/redemption

نحوه بازی Akinta: Bounty Royale در New State Mobile

 

کاربران می توانند پس از پر کردن شناسه حساب کد را بازخرید کنند.

مرحله 5: پس از اینکه بازیکنان وب‌سایت را باز کردند، باید شناسه حساب و کد کوپن را با استفاده از ویژگی کلیپ‌بورد روی صفحه‌کلید دستگاه خود جای‌گذاری کنند.

مرحله 6: پس از زدن دکمه Redeem، بلیط به طور خودکار از طریق ایمیل درون بازی به حساب بازیکن ارسال می شود.

باید توجه داشته باشید که یک بلیط فقط یک بار قابل بازخرید است، بنابراین بازیکنان نمی توانند از کد برای بازخرید چندین بار از طریق یک حساب کاربری استفاده کنند.

 

نحوه بازی Akinta: Bounty Royale در New State Mobile

Akinta: Bounty Royale

مرحله 7: کاربران می توانند New State Mobile را دوباره باز کنند و بلیط را از پست دریافت کنند.

مرحله 8: آنها می توانند روی “NEW STATE LABS” که در بالای لابی صفحه اصلی دیده می شود ضربه بزنند و روی دکمه Join کلیک کنند تا به Akinta: Bounty Royale دسترسی پیدا کنند.

 

بازیکنانی که نقشه جدید را دانلود نکرده‌اند می‌توانند همین کار را در Settings>Download>Map>Akinta انجام دهند. نقشه Bounty Royale دارای حجم فایل 117.3 مگابایت است که می توانید آن را حتی در شبکه تلفن همراه به راحتی دانلود کنید.

بازیکنان همچنین باید به خاطر داشته باشند که این کد برای تعداد محدودی از گیمرها در دسترس است و می‌تواند به زودی منقضی شود. بنابراین، آنها نباید منتظر ورود به برنامه بتا برای تجربه Akinta: Bounty Royale از قبل باشند.

 

امتیازات و پرداخت درون برنامه ای

پابجی نیو استیت همانند خیلی از بازی های موبایلی، امتیازات و امکانات زیادی را برای فروش گذاشته است. از کاربران می خواهد که برای داشتن ویژگی های بیشتر خرید درون برنامه ای انجام دهند.

با وجود اینکه بسیار از ایرانی ها در این بازی هستند ولی نمی توانند دسترسی به خرید های این بازی داشته باشند. قادر به خرید nc و امکانات این بازی نیستند.

سایت پابجی پی برای این که شما بتوانید اقدام به خریدnc پابجی موبایل کنید. این امکان را ساخته است تا با خرید از این سایت به راحتی انسی به دست بیاورید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه