نحوه بهبود پینگ در PUBG Mobile

نحوه بهبود پینگ در PUBG Mobile

 

PUBG Mobile یک بازی رقابتی بتل رویال است. شما باید به طور مداوم بازی کنید و در هر مسابقه عملکرد بهتری داشته باشید تا از نردبان رتبه بالاتر بروید. با این حال، تنها گیم پلی بهتر همیشه موفقیت را تضمین نمی کند. از آنجایی که بازی حول محور مسابقات آنلاین می چرخد، یکی از عناصر اساسی که بازی را روان اجرا می کند، اتصال به اینترنت است.

اگرچه بسیاری از پخش‌کننده‌های PUBG Mobile روی داده‌های تلفن همراه بازی می‌کنند، یک WiFi قابل اعتماد توصیه می‌شود. پینگ سیگنالی است که به سرور میزبان ارسال می شود و پاسخی را فراخوانی می کند. زمان پینگ بیانگر زمان صرف شده برای رسیدن سیگنال و جمع آوری پاسخ است. پینگ های بالا نشان دهنده کیفیت ISP کاربر و زیرساخت شبکه آنها است.

دلایل مختلفی برای پینگ بالا وجود دارد، اما پیامد اصلی چنین سناریویی یک بازی پریشان و تاخیر زیاد در طول مسابقات است. در این مقاله، ما بر روی برخی از راه حل هایی تمرکز می کنیم که می توانند پینگ شما را کاهش دهند یا مشکل را به طور کامل حل کنند.

نحوه بهبود/رفع مشکل پینگ در PUBG Mobile


استفاده از پس زمینه را محدود کنید

گوشی‌های هوشمند از اینترنت برای کارهای مختلفی مانند همگام‌سازی ابری استفاده می‌کنند و برنامه‌ها هر از گاهی از آن در پس‌زمینه استفاده می‌کنند. بسته به دستگاهتان، می‌توانید همگام‌سازی برنامه را از تنظیمات برنامه در منوی تنظیمات غیرفعال کنید. حساب‌های Google یا هر حساب دیگری در تب حساب‌ها نیز از همگام‌سازی استفاده می‌کنند که می‌توانید آن را غیرفعال کنید. اما فراموش نکنید که پس از اتمام بازی، آن را دوباره روشن کنید. برخی از تلفن‌ها دارای کنترل مصرف داده هستند که می‌توانید از آن برای مسدود کردن کامل استفاده از داده توسط برنامه‌ها استفاده کنید.


از وای فای 5 گیگاهرتز استفاده کنید

برخلاف وای فای 2.4 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز پهنای باند بسیار بیشتری دارد. برای استفاده از دومی، داشتن روتر وای فای 5 گیگاهرتزی و گوشی هوشمند الزامی است. در خانه، وای فای برای چندین منظور استفاده می شود و دستگاه های زیادی به آن متصل هستند. جابجایی به یک شبکه گیگاهرتز بالاتر، پهنای باند کافی را برای گوشی هوشمند شما و شبکه بهتری را برای پخش PUBG Mobile تضمین می کند.


از حالت بازی استفاده کنید

گوشی‌های هوشمند جدیدتر دارای ویژگی‌های سنگین هستند و یکی از ویژگی‌های مفید، توانایی آنها در بهبود عملکرد بازی است. حالت بازی/تقویت کننده بازی یکی از این ویژگی های فوق العاده است که به فشار دادن فریم های بالاتر در بازی کمک می کند و استفاده از شبکه را روی آن متمرکز می کند. این می تواند به کاهش تاخیر در PUBG Mobile کمک کند.


ارائه دهنده خدمات اینترنت را تغییر دهید

اگر همه چیز شکست بخورد، این آخرین گزینه است. در مورد بهترین ISP در منطقه خود تحقیق کنید و آنها را در مورد استفاده و نیازهای خود مطلع کنید. برخی از ISP ها زیرساخت شبکه بد و خدمات ناسازگار دارند. این امر استفاده را مختل می کند، به خصوص زمانی که از اینترنت برای بازی های رقابتی مانند PUBG Mobile استفاده می شود.

توجه: این مقاله برای مبتدیان است و اگرچه ممکن است برای شما بدیهی به نظر برسد، چندین بازیکن جدید اغلب به دنبال این روش های “تازه کار” هستند! بنابراین قبل از اینکه آنها را “نوب” خطاب کنید، به یاد داشته باشید که چندی پیش در جای آنها بودید.


 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت