هک پابجی موبایل

تقلب در پابجی موبایل

انتشار لیست رسمی افرادی که در پابجی موبایل و دسکتاپ و… از هک استفاده کرده اند و اکانت آنها به مدت 10 سال توسط Tencent Games غیرفعال شده است.

تقلب در پابجی موبایل
تقلب در پابجی موبایل

به تازگی یک لیست جدید از افراد متقلب در بازی پابجی توسط Tencent Games منتشر شده است .

تقلب در بازی های مختلف قبلا نیز وجود داشته است واین مورد درباره بازی های ویدئویی از جمله پابجی در نسخه های مختلف نیز صدق میکند. کلاهبرداران و هکر ها از مداوم ترین مشکلات بازی بوده اند.

هکرها معمولا از وسایل نا عادلانه از جمله نرم افزار برای بدست آوردن مزیت های مختلف در بازی استفاده می کنند.

هکرهای پابجی موبایل مانند سایر بازی های تیراندازی از هک ها و بازی های تقلبی استفاده می کنند.

برخی از این نرم افزار های به بازیکنان این امکان را می دهند که براحتی به هدف شلیک کنند . هک های دیگری نیز وجود دارد که به کارران این امکان را میدهد که پشت دیوار ها را ببینند و… و همه اینها ناعادلانه است.

در توییت این شرکت آمده است: “گیم پلی منصفانه در پابجی موبایل فوق العاده مهم است ، و ما همچنان برای حفظ یک زمین بازی عادلانه تلاش میکنیم. برای دیدن لیست جزئی از بازیکنان که بین 13 تا 19 آگوست بدلیل استفاده از هک غیر فعال شده اند، به وب سایت ما مراجعه کنید. “

جزئیات لیست ممنوعیت های پابجی موبایل

توسعه دهندگان پابجی ، چه موبایل ، رایانه های شخصی و چه کنسول ها ، تهدید هکرها را بسیار جدی گرفته اند. و در اقدامی اخیر که توسط Tencent Games اعلام شد ، توییت کرد که دسترسی کلاهبرداران پابجی موبایل را ممنوع کرده است. توسعه دهندگان پابجی موبایل در وبلاگ نوشتند. تمام حساب های موجود در لیست 10 سال ممنوعیت دریافت کرده اند. حتی از بازیکنان می خواهد که اگر گمان می کنند بازیکنی تقلب می کند یا از یک برنامه شخص ثالث غیر مجاز استفاده می کنند ، گزارش دهند.

توسعه دهندگان پابجی در یک ویدئو از اهمیت گزارش بازیکنان در مورد استفاده دشمنان از هک خبر داد. این گزارش ها می توانند برای برای تقلب و هک باشند. هنگامی که یک بازیکن به دلیل تقلب گزارش میشود، تیم توسعه دهنده آنها را پیگیری می کنند. این پیگیری شامل بازی هایی است که شخص بازی کرده است و اینکه چگونه در آنها به تمام کشته ها دست یافته اند. آنها بازی فرد را از طریق همه نرم افزارهای ضد تقلب اجرا می کنند تا ببینند که هیچ نرم افزاری تقلبی توسط آنها اجرا نشده است و در صورت مشاهده تقلب اکانت شخص به مدت 10 سال غیرفعال می گردد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3.17 (6 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

2 دیدگاه برای “هک پابجی موبایل

  1. احمد گفته:

    خیلی عالیه که پابجی این سیتم رو راه اندازی کرده فقط خدا کنه واقعا فعال باشه و به گزارش ها اهمیت بده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت