ویژگی‌های جدید تغییرات حالت کلاسیک، ارتقاء Supply Shop در PUBG Mobile 1.9

ویژگی‌های جدید تغییرات حالت کلاسیک، ارتقاء Supply Shop در PUBG Mobile 1.9

بازیکنان PUBG Mobile سرانجام می توانند از به روز رسانی مورد انتظار 1.9 در دستگاه های تلفن همراه اندروید و iOS خود لذت ببرند. از آنجایی که چهارمین سالگرد بازی بتل رویال در حال نزدیک‌تر شدن است، بازیکنان می‌توانند از بسیاری از رویدادهای مربوط به جشن‌های سالگرد لذت ببرند.

از میدان نبرد هوایی جدید گرفته تا ارتقاء Supply Shop، آخرین به روز رسانی ویژگی های بسیار هیجان انگیزی را معرفی کرده است. در اینجا برخی از بهترین هایی که بازیکنان می توانند در بازی بتل رویال بیشتر منتظر آنها باشند، آورده شده است.


ویژگی های جدید در آپدیت 1.9 PUBG Mobile

1) رویداد سالگرد

گیم پلی با تم سالگرد را می توانید در Erangel و Livik لذت ببرید. بازیکنان می توانند یک دوچرخه کوهستانی تا شده را بردارند و آن را در کوله پشتی خود حمل کنند. چرخه نیازی به شارژ یا سوخت گیری ندارد و به سختی هنگام سوار شدن با آن صدایی ایجاد می کند.

علاوه بر این، یک میدان نبرد هوایی کاملاً جدید معرفی شده است که در آن بازیکنان می توانند دشمنان را شکست دهند و لباس های رنگارنگ بپوشند. میدان نبرد فقط برای پنج دقیقه اول مسابقات در دسترس است.


2) فروشگاه های عرضه

تعداد فروشگاه های عرضه در PUBG Mobile به طور قابل توجهی افزایش یافته است و مکان آنها تنظیم شده است. هر دو AWM و Ghillie Suits از فروشگاه های عرضه Livik و Erangel حذف شده اند. هزینه لوازم نیز ارتقا یافته است.


3) عرصه جدید

یک عرصه جدید به نام رویال آرنا: حمله از ۷ آوریل ۲۰۲۲ ساعت ۲:۰۰ (UTC+0) به بعد در دسترس خواهد بود. این یک حالت بازی 4v4 است که می توانید در Livik و Erangel از آن لذت ببرید. یک مکان تصادفی به عنوان منطقه مبارزه انتخاب می شود و اولین تیمی که به هدف حذف می رسد برنده خواهد شد.


4) فصل جدید

سیکل 2 فصل 5 در 22 مارس 2022 ساعت 2:00 (UTC+0) آغاز خواهد شد و تا 18 مه 2022 ساعت 23:59 (UTC+0) ادامه خواهد داشت. ماموریت های جدیدی با موضوع 4th Anniversary وجود خواهد داشت که بازیکنان می توانند در آنها شرکت کنند.


5) رویال پس جدید رویال

ماه 9 رویال پاس – کازمیک کلش از 22 مارس 2022 ساعت 2:00 (UTC+0) آغاز می شود و در 19 آوریل 2022 ساعت 23:59 (UTC+0) به پایان می رسد. بازیکنان Wukong Prime Set، Fluorescent Flash Set و موارد دیگر را دریافت خواهند کرد.


ویژگی های دیگر

  • یک کمپ منابع در مقیاس بزرگ به نام Vibrant Plaza معرفی شده است، جایی که بازیکنان می توانند نمایشگاه دوچرخه و سایر مناطق ویژه سالگرد را بررسی کنند.
  • یک رادار خودرو اضافه شده است که می تواند برای مکان یابی سریع وسایل نقلیه نزدیک مورد استفاده قرار گیرد.
  • پایگاه نظامی در ارنجل ارتقا یافته است.
  • اسلحه جدید FAMAS معرفی شده است.
  • Payload 2.0 حذف شده است و Metro Royale: Reunion از 28 مارس 2022 به بعد در دسترس خواهد بود.
  • طراحی The Cheer Park ارتقا یافته و یک گیم پلی مسابقه ای جدید معرفی شده است.
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه